Obecność Anny Lewandowskiej w serwisie LinkedIn wzbudził niemałe poruszenie. Jej konto jest chętnie odwiedzane nie tylko przez osoby, które są zainteresowane współpracą biznesową, ale przede wszystkim przez fanki oraz fanów.
Przeczytaj także: Sensacyjne plotki o Lewandowskich. Rozwód? Trenerka wymownie komentuje
Anna Lewandowska założyła LinkedIn. Co znajdziemy na profilu trenerki?
Anna Lewandowska nie kazała długo czekać na pierwszy wpis na LinkedIn. Popularna trenerka przywitała się z innymi użytkownikami portalu społecznościowego i wyjaśniła, dlaczego w ogóle zdecydowała się na dołączenie do ich grona.
Tutaj mnie jeszcze nie było, a ponieważ LinkedIn jest naprawdę ważną platformą do komunikacji w biznesie - postanowiłam to nadrobić. Tak więc witam się z Wami wszystkimi i mam nadzieję, że będziemy dla siebie wzajemnie źródłem ciekawych zawodowych inspiracji! - napisała Anna Lewandowska na LinkedIn.
Przeczytaj także: Anna Lewandowska w kusym stroju. Znowu chwali się zgrabną sylwetką
Trenerka przyznała, że zdaje sobie sprawę z tego, jak postrzega ją większość Polek i Polaków. Podkreśliła jednak, że nie jest wyłącznie "żoną swojego męża", lecz posiada bogate doświadczenie zawodowe i liczne osiągnięcia. Była m.in. mistrzynią świata w karate tradycyjnym. Dodatkowo jest związana aż z sześcioma biznesami!
Domyślam się, że większość z Was kojarzy mnie przede wszystkim jako żonę zdolnego piłkarza. To prawda. Niektórzy też pewnie znają mnie jako trenerkę fitness, byłą mistrzynię świata w karate tradycyjnym. I to również prawda. Ale w mojej historii jest też druga, bardziej biznesowa strona medalu i właśnie z tej strony chciałam się Wam dziś przedstawić – wyjaśniła Anna Lewandowska na LinkedIn.
Przeczytaj także: Anna Lewandowska ma już dość. Zadała mocne pytanie
Anna Lewandowska opublikowała również pełną listę swoich biznesów. Są to: Foods by Ann, Levann, Healthy Center by Ann, Diet & Training by Ann, Phlov by Anna Lewandowska, SuperMenu by Anna Lewandowska. Żona Roberta Lewandowskiego oferuje m.in. suplementy diety, porady w zakresie treningów, produkty spożywcze czy kosmetyki.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.