Już kilka dni temu głośno było o komunikacie PKP odnośnie zmienionych tras kursowania pociągów. Nie obyło się bez utrudnień - np. zmienionych godzin odjazdów. Dziś rano rozpoczęła się kolejna awaria.
Wielka awaria systemu internetowego
Skargi posypały się na portalach społecznościowych, m.in. na Twitterze.
Od rana nie działa internetowy system sprzedaży biletów. Pasażerowie nie mogą zalogować się na swoje konta na stronie przewoźnika i mają trudności z kupieniem biletów. Nie wyświetla się ich cena, a tuż przed finalizacją zamówienia pojawia się komunikat: "Nie odnaleziono sesji w systemie. Proszę spróbować ponownie".
Ale to nie wszystko. Uniemożliwiony jest też wybór miejsc ze schematu. Tutaj pojawia się wyjątek - jeśli wybierzemy opcję przejazdu Pendolino, wybór miejsc jest dostępny. Niestety - niemal wszystkie miejsca są zajęte. Wyjątkiem są bilety dla podróżnych z rowerami oraz osób niepełnosprawnych.
Czytaj też: Katarzyna Drzyżdżyk miała 22 lata, gdy wygrała program "Wyprawa Robinson". Co robi dzisiaj?
Skąd wziął się problem?
Według rzeczniczki PKP Intercity utrudnienia związane są ze zbyt dużym zainteresowaniem zakupu biletów przez podróżnych.
Problemy są związane m.in. z dużym zainteresowaniem zakupem biletów. Jeśli pasażerowie nie mogą kupić ich przez stronę, zachęcamy do skorzystania z aplikacji mobilnych. Bilety są dostępne w aplikacji SkyCash, także te zakupione wcześniej - mówi Katarzyna Grzduk dla polsatnews.pl.
Przewoźnik przeprasza za utrudnienia i zachęca także do kupna biletów przez inną stronę.
Przepraszamy za utrudnienia, staramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Polecamy zakup biletu poprzez stronę bilkom.pl - czytamy na Twitterze.
Nie wiadomo, kiedy awaria minie.