Zawrzało wśród klientów banku Santander. Zaczęli grzmieć na Facebooku, że nie mogą zalogować się do bankowości mobilnej. Oto ich komentarze:
Jesteście niepoważni i tyle mam do powiedzenia.
Te wasze "chwilowe" problemy w ostatnim czasie są nagminne. Jak zwykle początek weekendu z jakąś awarią.
Czytaj także: To już plaga! Od kontaktu z nimi ludzie wymiotują
Bank szybko zareagował. Próbował uspokajać klientów, przekazując, że zna problem i pracuje nad usunięciem usterki.
Obecnie widzimy utrudnienia w dostępie do bankowości mobilnej. Spróbuj proszę zalogować się do pełnej wersji bankowości internetowej przez przeglądarkę - tu wszystko działa poprawnie - poinformował bank na Facebooku.
Santander z awarią. Szybka reakcja
Klienci się wściekali, ale trzeba przyznać, że w tej sytuacji pracownicy banku zachowali się tak, jak należy. Nieoficjalne głosy wskazują na to, że dostęp do bankowości mobilnej banku Santander został już przywrócony.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.