Zgodnie z danymi zamieszczonymi w serwisie Downdetector problemy z użytkowaniem serwisu mBank zgłosiło już ponad 2700 osób. Kłopoty mają zarówno osoby, które próbują zalogować się do aplikacji internetowej, jak i za pośrednictwem witryny internetowej.
Przeczytaj także: Duży bank podnosi opłaty. Wyższe stawki za konta i karty
Awaria – mBank. Z czego wynikają problemy techniczne?
Po próbie zalogowania się do aplikacji internetowej czy strony mBanku w witrynie, klientom wyświetla się komunikat, że usługa jest w tej chwili niedostępna. Jednak mimo podejmowania kolejnych prób serwis pozostaje niedostępny.
Przykro nam, usługa jest w tej chwili niedostępna. Daj nam szansę i spróbuj ponownie później. Przepraszamy Cię za utrudnienia – brzmi treść komunikatu, który wyświetla się klientom mBanku.
W odpowiedzi na tak liczne zgłoszenia na stronie mBanku na Facebooku pojawił się oficjalny komunikat. Jak zapewnia rzecznik instytucji, problemy techniczne z korzystaniem z serwisu transakcyjnego oraz aplikacji mobilnej udało się już usunąć.
Przeczytaj także: Szykują się duże zmiany dla kredytobiorców. Ustawa jest gotowa
Wszystkie problemy udało nam się usunąć. Możecie korzystać z naszych usług i logować się przez serwis transakcyjny i aplikację mobilną. Przepraszamy za dzisiejsze utrudnienia – czytamy na stronie mBanku na Facebooku.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.