Od kilku tygodniu po sieci niesie się reklama opracowana dla salonu samochodowego JetCar. Występująca w niej młoda kobieta prezentuje poziom luksusu samochodu Bentley Mulsanne.
Bohaterka oryginalnego wideo stosuje popularną obecnie technikę ASMR, polegającą na wywoływaniu przyjemnego uczucia mrowienia poprzez wizualne i słuchowe bodźce zewnętrzne.
Modelka stuka paznokciem w felgę, przesuwa dłonią po kierownicy czy włącza kierunkowskazy, szepcząc przy tym do mikrofonu nazwę producenta pojazdu. Nietypowa forma reklamy doprowadziła do powstania wielu parodii.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Prześmiewczą przeróbkę zmysłowego wideo postanowił nagrać m.in. motorniczy z poznańskiego Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego, który prowadzi popularny profil na Facebooku "Ejber z bimby" (bimba w gwarze poznańskiej oznacza tramwaj).
Poznaniak w swojej wersji filmu naśladuje gesty modelki, tyle że w tramwaju. Puka w plastikowy zderzak, sunie palcem po nieszczególnie eleganckiej desce rozdzielczej, a zamiast kryształowej szklanki, wkłada w uchwyt puszkę z napojem gazowanym.
Zabawne wideo okazało się hitem. Od sobotniego wieczoru (26 sierpnia) wyświetlono je już ponad 311 tys. razy i polubiło je ponad 3,5 tys. osób, a liczby te stale rosną. W sekcji komentarzy pod filmem mnożą się wypowiedzi rozbawionych internautów.
Czytaj także: Kupili mieszkanie w starej warszawskiej kamienicy. Pod podłogą znaleźli niezwykłe ''skarby''
Padłam ze śmiechu!
Tysiąc razy lepsze niż oryginał! Brawa dla naszego motorniczego! Bimba rządzi!
Zaczynam jeździć tramwajami - piszą pod filmem "Ejbera" rozweseleni użytkownicy Facebooka.
Opisywany film można obejrzeć poniżej:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.