Tegoroczny Pol'and'Rock Festival jak zwykle przyciągnął prawdziwe tłumy. Na festiwalowiczów czekały masa atrakcji, w tym wielu znanych wokalistów występujących na dwóch scenach. Swoje koncerty dali m.in. Organek, Kwiat Jabłonii, czy Luxtorpeda. Jak zwykle nie zabrakło również spotkań z ciekawymi ludźmi. Spore zainteresowanie publiczności wzbudziło, chociażby pojawienie się członków kabaretowej grupy Neo-Nówka.
Od kilku lat partnerem festiwalu jest sieć sklepów Lidl. Dzięki temu na polu festiwalowym uczestnicy mają szansę zrobienia zakupów w "rockowym sklepie Lidla" przez całą dobę. Ten jest polowym odpowiednikiem normalnej wersji, którą można spotkać w wielu miejscach w Polsce. Oprócz podstawowych produktów spożywczych klienci mogli zakupić tam również rzeczy, które mogą się przydać na festiwalu, takie jak m.in. śpiwory, czy apteczki.
Czytaj także: Domowe pożeracze prądu. Na te urządzenia uważaj
"Pijemy za lepszy czas"
Na TikToku pojawiło się nagranie, które potwierdza, że festiwalowy Lidl może być nazywany rockowym. Jeden z klientów nagrał o trzeciej w nocy grupę festiwalowiczów, która postanowiła umilić sobie czas stania w kolejce. Na wideo widać kilkanaście osób, które wraz z personelem tańczyły i śpiewały kultowy utwór "Urke" autorstwa grupy Wilki.
Pozytywna energia płynąca z filmiku udzieliła się internautom. Wielu osobom spodobała się festiwalowa atmosfera, która panowała nawet w polowym sklepie spożywczym. Wśród komentujących znaleźli się również festiwalowicze, którzy przyznali, że korzystali z usług marketu i zdradzili nawet, że można było kupić tam bez problemu cukier.
Kocham to miejsce. Dobrze się tam bawiłem. Był cukier - napisał internauta.
To jest to! - stwierdził komentujący.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.