Awaria rozpoczęła się w poniedziałek 25 maja. Klienci sygnalizowali, że nie mogą się zalogować do serwisu internetowego czy aplikacji mobilnej. Wobec tego niemożliwe było wykonanie przelewów czy płatności przy użyciu kody Blik.
Problemy techniczne potwierdził bank. Jego przedstawiciele odnieśli się do tej kwestii w nocy z poniedziałku na wtorek za pośrednictwem Twittera.
Z powodów technicznych u części klientów występują problemy z logowaniem do Millenetu i aplikacji mobilnej. Przepraszamy za wszelkie utrudnienia - napisali.
Zobacz także: Koronawirus a gospodarka. "Nie można drukować pieniędzy bez końca"
Czytaj także:
Usługi Banku Millennium działają już poprawnie
Awaria była poważna, klienci zgłaszali problemy jeszcze we wtorek po godzinie 8 rano. Wielu z nich niepokoiło się i pytało, ile czasu potrwają problemy. Całe szczęście bank już sobie z nimi poradził. Awaria została naprawiona.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.