Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
11°
aktualizacja 

Jak szybko Orlen usuwa awarie? Mieszkaniec Warszawy aż złapał za aparat

217

Można śmiało stwierdzić, że awarie dystrybutorów na Orlenie to już prawdziwa epidemia. W poniedziałek, drugiego października, czytelnik "Faktu" przechodził obok stacji wspomnianego koncernu na warszawskim Targówku i również natknął się na białą kartkę z informacją o awarii. Od razu chwycił za telefon i zrobił zdjęcie, które przesłał do redakcji gazety. Z pewnością zaskoczy was to, co wydarzyło się niewiele później.

Jak szybko Orlen usuwa awarie? Mieszkaniec Warszawy aż złapał za aparat
Zobaczył to na stacji Orlenu. Od razu złapał za telefon (zdjęcie ilustracyjne) (PAP, David Tanecek)

Od kilku dni internet zalewa fala zdjęć kartek, które umieszczane są na stacjach Orlenu. Informują one o "awarii" dystrybutorów.

Fotografie pochodzą ze stacji paliw z różnych miejscowości, m.in. Warszawy, Wałbrzycha, Piaseczna, Tarnowa, Kutna oraz Międzyrzecza Podlaskiego.

W mediach społecznościowych pojawiły się również informacje o wprowadzeniu przez Orlen nowego "standardu oznaczania dystrybutorów" w sytuacjach, gdy brakuje wybranego rodzaju paliwa.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: WP News wydanie 08.08, godzina 11:50

Wpis w tej sprawie pojawił się w serwisie X (dawniej Twitter) m.in. na oficjalnym koncie Platformy Obywatelskiej.

W instrukcji czytamy, że od 6 września br. "obowiązuje poniższy standard oznaczenia dystrybutorów":

  1. "Jeżeli brakuje wybranego rodzaju paliwa - właściwą naklejkę z rodzajem paliwa należy zakleić komunikatem z informacją o awarii danej pompy np. Przepraszamy awaria dystrybutora Efecta Diesel.
  2. Jeżeli brakuje wszystkich rodzajów paliw, wszystkie oznaczenia/naklejki paliwowe należy zakleić komunikatem formatu A4: Awaria dystrybutora. Przepraszamy za utrudnienia".
Trwa ładowanie wpisu:twitter

"Awaria" dystrybutorów na warszawskim Targówku. Stanowisko Orlenu

W poniedziałek, 2 października, do redakcji "Faktu" napisał jeden z czytelników gazety, który rano przechodził obok stacji Orlen na warszawskim Targówku. Mężczyzna zauważył wówczas dystrybutory z kartkami informującymi o "awarii".

Od razu chwycił za telefon i zrobił zdjęcie. Redakcja bezzwłocznie po otrzymaniu fotografii wysłał pytanie do Orlenu. Spytali, czy ta awaria ma związek z instrukcją dla stacji, która wyciekła w ubiegłym tygodniu oraz o to, gdzie jeszcze spółka odnotowała takie awarie.

Komunikat o awarii dystrybutora jest wywieszany standardowo w przypadku braku możliwości korzystania z danego urządzenia. Przyczyny braku dostępności dystrybutora mogą być różne. Spółka cały czas monitoruje sytuację na stacjach paliw. W przypadku chwilowego wystąpienia braku jakiegokolwiek produktu jest on niezwłocznie uzupełniany - pisze Orlen.
Podkreślamy, że ORLEN ma odpowiednią ilość paliwa, aby zaspokoić zapotrzebowanie klientów. Jest to wyłącznie kwestia czasu potrzebnego, aby dostarczyć paliwo do punktu sprzedaży. Dlatego wzmocniliśmy siły logistyczne. Dostawy paliw są realizowane na bieżąco - dodaje koncern.

Jednak sprawa na tym się nie kończy, gdyż w czasie, kiedy dziennikarze "Faktu" czekali na opowiedz ze strony spółki, ich czytelnik wracał do domu, ponownie mijając stację koncernu.

I tu zdziwienie, bo okazało się, że awaria dystrybutorów została szybko usunięta. Co więcej, przy jednym z nich stało dwóch mężczyzn i nalewało paliwo do dużych kanistrów - czytamy.

Źródło: Fakt

Autor: NJA
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
41-latek zadzwonił na 112. Szokujący finał interwencji
Gdzie jest grób Jezusa? Nowe odkrycie naukowców pod bazyliką
Rosjanin schwytany za masakrę w Buczy. Chce zemścić się na Ukrainie
Jana Pawła II. Papież, który odchodził na oczach świata.
Nieznana siostra Jana Pawła II. Dramatyczna historia Olgi Wojtyły
Kim był Edmund Wojtyła? Papież Jan Paweł II trzymał jego rzeczy w Watykanie
14-letnia Tosia nie żyje. Tak wygląda jej grób
Jego spadochron się nie otworzył. Carlos Suarez nie żyje
Powiedział to na łożu śmierci. Ostatnie słowa Jana Pawła II
Tam wychował się Jan Paweł II. Miejsca, które ukształtowały papieża Polaka
To jedyne jadowite węże w naszym kraju. Właśnie wybudzają się z uśpienia
5-latek zadzwonił pod numer 112. Rodzice byli pijani
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić