Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

lekki deszcz
Warszawa
Ewelina Kolecka
Ewelina Kolecka | 
aktualizacja 

Jednego dnia straciła syna i ojca. Słowa przedsiębiorcy pogrzebowego ją zmroziły

2

Caroline Richards doświadczyła podwójnej tragedii. Tego samego dnia zginęli ojciec i syn 56-latki. Kobieta początkowo postanowiła wyprawić im wspólny pochówek. Jednak dodatkowym ciosem okazało się zachowanie przedsiębiorcy pogrzebowego, z którego usług zdecydowała się skorzystać.

Jednego dnia straciła syna i ojca. Słowa przedsiębiorcy pogrzebowego ją zmroziły
Zdjęcie ilustracyjne (Getty Images)

27-letni Kristian zginął w tragicznym wypadku w Kidderminster w zachodniej Anglii. Mężczyzna osierocił troje dzieci. Co najbardziej poruszające, jechał spotkać się z bliskimi po śmierci swojego dziadka Jamesa, który zmarł tego samego dnia.

Pozwała przedsiębiorcę pogrzebowego. Co się stało?

Organizacją pochówku zajęła się Caroline Richards, matka Kristiana i córka Jamesa. 56-latka zdecydowała się skorzystać z usług przedsiębiorcy pogrzebowego ​​Keitha Borastona.

Zanim zwłoki Kristiana zostały przywiezione do domu pogrzebowego, zostały zbadane przez koronera. ​​Keith Boraston oświadczył w rozmowie z matką zmarłego 27-latka, że musi je powtórnie otworzyć, ponieważ koroner mógł rozmieścić narządy po sekcji w niewłaściwej kolejności.

Powiedział, że musi "cofnąć" pracę koronera, ponieważ nie zawsze umieszcza organy z powrotem we właściwym miejscu, a on lubi, gdy osoba jest "kompletna" – przytoczyła wypowiedź przedsiębiorcy Caroline Richards (Mirror).
Zobacz także: Zobacz też: Koronawirusowy grabarz. Ta belgijska firma nie ma obecnie innych zleceń

Caroline Richards była do tego stopnia oburzona zachowaniem Borastona, że zdecydowała się na złożenie przeciwko niemu pozwu. 56-latka uważa takie zachowanie za absolutnie niedopuszczalne. Jak dowodzi, przez przedsiębiorcę pogrzebowego jej zły stan psychiczny uległ dodatkowemu pogorszeniu.

Kiedy przyszłam zobaczyć Kristiana, ze szczegółami opowiedział, co mu zrobił. Byłam oszołomiona i zrozpaczona. Brakowało mi słów i jedyne, czego chciałam, to zmienić temat – wspomina Caroline Richards (Mirror).

Ostatecznie pogrzeb Kristiana odbył się dwa dni po pożegnaniu jego dziadka. Zanim Caroline Richards pozwała przedsiębiorcę pogrzebowego, wcześniej złożyła na niego skargę. Boraston usiłował przekonać 56-latkę, że jego intencją nie było sprawienie jej bólu.

Zawsze byłem otwarty i szczery wobec każdego, kto powierzał mi opiekę nad ukochaną osobą. Nie potrafię wyobrazić sobie bólu, który musiałaś cierpieć wtedy i teraz. Uznałem, że nie będę ukrywać przed tobą żadnych czynności – tłumaczył w e-mailu Keith Boraston.

Keith Boraston jest członkiem Narodowego Stowarzyszenia Przedsiębiorców Pogrzebowych. W sprawie zabrała głos rzeczniczka organizacji. Podkreśliła, że pracownicy zakładów mają obowiązek pytać bliskich, czy zgadzają się na przeprowadzenie na zmarłych procesów, takich jak m.in. balsamowanie. Przyznała jednak, że należy poruszać te kwestię z wyczuciem i empatią.

We wszystkich przypadkach firmy pogrzebowe powinny najpierw uzyskać wyraźną i świadomą zgodę najbliższych krewnych. Jest to powszechnie przyjęta praktyka. Dyrektorzy zakładów pogrzebowych mają również obowiązek komunikowania się ze współczuciem – podkreśliła rzeczniczka Narodowego Stowarzyszenia Przedsiębiorców Pogrzebowych (Mirror).
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Leśnicy nie mają dobrych wieści. "Poważny problem, skutki będą odczuwalne w przyszłości"
Jak sadzić pelargonie po zimie? Ważna zasada
Jechał na Monte Cassino. Problemy Polaka. Nagle wkroczyła policja
Podali liczbę. Tylu żołnierzy z Korei Północnej zginęło w Ukrainie
Duża liczba pojazdów służb ratunkowych na drogach. RCB uspokaja
Zamiast smażyć, zrób tak schabowego. Wyjdzie miękki i soczysty
Te kwiaty można siać w kwietniu. Ogród będzie kolorowy przez całe lato
Porozumienie naruszone? Ataki na ukraińską infrastrukturę energetyczną
Biały bus zabrał dziewczynki. Zgłosiła policji. Zaskakujący finał
UNICEF alarmuje. Dzieci szczególnie narażone po trzęsieniu w Mjanmie
W takim stanie wracają bagaże do podróżnych. Stewardesa pokazała zdjęcia
Owca psem przewodnikiem. Niezwykła historia z Niemiec
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić