O sprawie informuje portal Wirtualne Media. Donosi on, że firma UPC Polska musi zmienić swoje standardy dotyczące telemarketingu. To jednak nie wszystko. Została również zobowiązana do udzielenia rekompensaty tym, którzy skarżyli się na telefoniczne rozmowy sprzedażowe.
Postępowanie w tej sprawie toczyło się od listopada 2018 roku. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów działał na podstawie reklamacji konsumentów.
Zakwestionowano kilka praktyk UPC Polska. Chodzi o nieinformowanie klientów o przysługującym im prawie odstąpienia od umowy, a także niepotwierdzanie warunków zmiany umowy proponowanych przez firmę.
Klienci UPC otrzymają rekompensaty
Ci, którzy byli niezadowoleni z rozmów telefonicznych z przedstawicielami UPC Polska, otrzymają teraz rekompensatę. Serwis Wirtualne Media donosi, że wprowadzone zostaną dwie formy odszkodowań:
- osoby, które nadal są klientami UPC Polska, dostaną za darmo na dwa lub trzy okresy rozliczeniowe niektóre usługi;
- osoby, które już nie są klientami UPC Polska, otrzymają od firmy 20-30 zł lub za darmo usługę telewizyjną, telefoniczną lub internetową.
Czytaj także:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.