Kupujesz w Lidlu? Musisz to wiedzieć. "Limit: 1 opakowanie"

3

Z okazji nowego tygodnia Lidl przygotował solidną porcję promocji. Na jakie propozycje popularnego dyskontu warto rzucić okiem? Specjalnie dla was sprawdziliśmy, jak prezentuje się gazetka reklamowa Lidla.

Kupujesz w Lidlu? Musisz to wiedzieć. "Limit: 1 opakowanie"
Lidl (Adobe Stock, Markus Mainka)

Uwagę przykuwa między innymi promocja na polskie śliwki luzem. Za kilogram zapłacisz teraz 3,99 zł. Kilogram winogrona jasnego bezpestkowego luzem to z kolei wydatek rzędu 6,99 zł.

Ale można też zaoszczędzić na polskim kurczaku - ćwiartki (1 kg). Taki produkt kosztuje w Lidlu 4,99 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Czy Janowski czuł się zaszufladkowany przez program Jaka to melodia?

Z pewnością wielu klientów zainteresuje promocja na masło ekstra 82 proc. 200 g/1 opakowanie marki Pilos. Tutaj przewidziano akcję 1+1 gratis. By skorzystać z okazji, trzeba aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus. Ta propozycja obowiązywać będzie tylko w poniedziałek (2 września)

Limit: 1 opakowanie na kupon - zaznacza dyskont.

Poza tym wdrożono promocję 2+1 za grosz na wszystkie słodycze Kinder. Wszystkie lody na patyku w rożku i lodowe kanapki do 220 ml można zaś zgarnąć 50 proc. taniej przy zakupie dwóch. Także i w tym przypadku trzeba aktywować kupon. Obie promocje dostępne będą wyłącznie 2 września.

Lidl taniej niż zwykle sprzedaje też ser gouda w kawałku. Kilogram to wydatek na poziomie 14,99 zł.

Zobacz całą gazetkę Lidla i sprawdź, jakie promocje mają inne sklepy >>> TUTAJ <<<

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.

Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić