Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...

Kupujesz w Lidlu? Musisz to wiedzieć. "Limit: 1 opakowanie"

3

Z okazji nowego tygodnia Lidl przygotował solidną porcję promocji. Na jakie propozycje popularnego dyskontu warto rzucić okiem? Specjalnie dla was sprawdziliśmy, jak prezentuje się gazetka reklamowa Lidla.

Kupujesz w Lidlu? Musisz to wiedzieć. "Limit: 1 opakowanie"
Lidl (Adobe Stock, Markus Mainka)

Uwagę przykuwa między innymi promocja na polskie śliwki luzem. Za kilogram zapłacisz teraz 3,99 zł. Kilogram winogrona jasnego bezpestkowego luzem to z kolei wydatek rzędu 6,99 zł.

Ale można też zaoszczędzić na polskim kurczaku - ćwiartki (1 kg). Taki produkt kosztuje w Lidlu 4,99 zł.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Czy Janowski czuł się zaszufladkowany przez program Jaka to melodia?

Z pewnością wielu klientów zainteresuje promocja na masło ekstra 82 proc. 200 g/1 opakowanie marki Pilos. Tutaj przewidziano akcję 1+1 gratis. By skorzystać z okazji, trzeba aktywować kupon w aplikacji Lidl Plus. Ta propozycja obowiązywać będzie tylko w poniedziałek (2 września)

Limit: 1 opakowanie na kupon - zaznacza dyskont.

Poza tym wdrożono promocję 2+1 za grosz na wszystkie słodycze Kinder. Wszystkie lody na patyku w rożku i lodowe kanapki do 220 ml można zaś zgarnąć 50 proc. taniej przy zakupie dwóch. Także i w tym przypadku trzeba aktywować kupon. Obie promocje dostępne będą wyłącznie 2 września.

Lidl taniej niż zwykle sprzedaje też ser gouda w kawałku. Kilogram to wydatek na poziomie 14,99 zł.

Zobacz całą gazetkę Lidla i sprawdź, jakie promocje mają inne sklepy >>> TUTAJ <<<

Co warto wiedzieć o sieci Lidl?

Sieć Lidl Polska jest szeroko rozwiniętą siecią dyskontów spożywczych. Stanowi część niemieckiego koncernu Schwarz Gruppe. Lidl zadebiutował na polskim rynku w latach 90. XX wieku i od tego czasu systematycznie zwiększa swoją obecność, oferując klientom szeroki asortyment produktów spożywczych, przemysłowych oraz świeżych owoców i warzyw.

W ostatnich miesiącach o Lidlu mówi się szczególnie dużo przez pryzmat walki z siecią Biedronka. Dwaj giganci zacięcie rywalizują o klientów, stosując przy tym rozmaite sztuczki. Należy się spodziewać, że ta batalia nie skończy się zbyt szybko.

Autor: MDO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
To nie bóbr, uciekły z hodowli w latach 60. Nagranie dziennikarza TVP
Żory: 33-letni kierowca "zaparkował" w sklepowej witrynie. Jechał zbyt szybko
Terminarz Pucharu Świata 2024/2025 w skokach narciarskich. Kiedy konkursy?
59-latka przeszła pierwszy na świecie w pełni zrobotyzowany przeszczep płuc
Pada śnieg? Lepiej to zrób, zanim dostaniesz mandat! Straż Miejska ostrzega
Senior utknął w rurze pod drogowym przepustem. "Zobaczyliśmy głowę człowieka"
Obowiązkowa w każdym domu. Minister podpisał rozporządzenie
Rekordowa liczba bocianów na Słowacji. Powód do radości, ale i niepokoju
Poznajesz tego sportowca? To ważna postać w polskich skokach narciarskich
PKOI na cenzurowanym. Rafał Trzaskowski stawia ultimatum
Dolnośląskie. 64,5 mln zł w zasiłkach powodziowych, dla niektórych po 200 tys. zł
Rewolucja w polskich skokach. Tak Stoeckl wpłynął na pracę Thurnbichlera
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić