To nowe rozwiązanie zostało zaprezentowane klientom w mailingu sieci Lidl Polska. "Najważniejsze zmiany dotyczą rozszerzenia funkcjonalności "Mojego Konta Lidl" na nową usługę - serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych Lidl w Polsce, który zostanie uruchomiony pod adresem rezerwuj.lidl.pl" - czytamy w komunikacie.
Rezerwacji będą mogli dokonywać posiadacze Mojego Konta Lidl. To rozwiązanie nie będzie wiązało się z dodatkowymi kosztami. Niewykluczone jednak, że sieć wprowadzi ograniczenia dotyczące maksymalnej liczby rezerwacji na dany produkt.
Część asortymentu zostanie wyłączona z wirtualnych rezerwacji. Chodzi o wyroby tytoniowe, alkohol (oprócz piwa), produkty lecznicze czy preparaty do żywienia niemowląt.
Zobacz także: Maszyna do lodów z Lidla [TEST]
Czytaj także:
- Biedronka ominęła zakaz handlu w niedzielę. Zakupy można robić przez cały tydzień
- Najtańsze sklepy w Polsce. Gdzie robić zakupy, by wydawać jak najmniej? [RANKING]
Jak będzie działać nowe rozwiązanie Lidla?
Opisywana nowinka zostanie wprowadzona 23 maja. Portal wirtualnemedia.pl donosi, że po wejściu na stronę rezerwuj.lidl.pl, będzie trzeba wybrać sklep, w którym chce się odebrać zamówienie. Następnie użytkownik wybierze termin odbioru i produkty, które chce kupić.
Opłacanie towarów będzie odbywać się w sklepach. By je odebrać, konieczne będzie okazanie rezerwacji w pliku PDF. Zarezerwowane produkty będą na nas czekać maksymalnie godzinę dłużej od zadeklarowanego czasu odbioru.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.