Polska Fundacja Narodowa chce co sobotę emitować spot pokazujący ciekawe miejsca w Polsce, które ujęto w filmie "Poland: the Royal Tour". Bohaterem drugiego spotu został Mateusz Morawiecki. Możemy zobaczyć, jak premier wchodzi na wieżę zamkową.
Naszym przewodnikiem w tej niezwykłej podróży będzie człowiek, który zna historię tego kraju wyjątkowo dobrze, ponieważ jest jej częścią. Mając zaledwie 11 lat rozpoczął w podziemiu walkę o wolność. Nim skończył 19 lat był wielokrotnie porywany, aresztowany i bity przez SB. Przeciwstawił się prześladowcom i przyczynił do upadku złego imperium. Oto Mateusz Morawiecki, który dzisiaj jest premierem Polski - podkreśla lektor.
Spot można zobaczyć m.in. na Twitterze. "Zapraszamy na niezwykłą podróż przez przepiękny, bezpieczny i nowoczesny kraj, jakim jest Polska" - pisze Fundacja PFN.
Mateusz Morawiecki w spocie. "Obciach"
Spot z Mateuszem Morawieckim w roli głównej ocenili już dziennikarze. Na Twitterze podzielili się mocnymi opiniami.
Narzuca się jedno słowo: obciach. To dzieło wychodzi poza skalę - napisał Wojciech Szacki z Polityka Insight.
Krótką reklamę skomentował też Michał Danielewski z OKO.press. - Pomijając kuriozalność tego klipu, oni się chwalą starociem jako nowością. Widziałem ten fragment już ze dwa lata temu, to był ten program, podczas którego Morawiecki grał w ping ponga z dziennikarzem na Narodowym - podkreślił.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.