Kolejne takie historie sprawiają, że dobrym pomysłem zaczyna być zamontowanie w restauracjach "bramek" na wzór tych przy kasach samoobsługowych w supermarketach. Masz paragon - możesz opuścić lokal. To pomogłoby uniknąć sytuacji, jaka spotkała jedną z sosnowieckich restauracji.
Całą historię na Facebooku opisał profil "Spotted Sosnowiec".
Zapewne śmiesznie było zjeść, napić się i uciec bez płacenia. Niestety ale Wasz plan miał wady. Pierwszy to monitoring. Mamy Wasze twarze oraz numery rejestracyjne auta, którym odjechaliście. Drugi to zostawiona saszetka z dokumentami, kartami, lekami. Jeżeli sami mamy użyć Waszej karty i opłacić rachunek to reszta jest nam zbędna. Zróbmy tak: Wy odwiedzicie nas ponownie ale nie jako klient tylko jako skruszony dłużnik. My zapomnimy o sprawie oddając Wam saszetke. Pani Anna i Pan Przemysław wiedzą gdzie i ile. Czekamy. Jak się nie doczekamy to zgłosimy sprawę policji. Ta mając Wasze dane i nasz monitoring szybko Was namierzy - brzmiał wpis.
Czytaj także: Poszli na kebab w Katarze. Wydali tyle, że szczęka opada
Internauci snują domniemania
Nie wiadomo, w którym dokładnie lokalu doszło do ucieczki klientów. Jednak nie wszyscy internauci uznali, że była to zamierzona ucieczka.
To dziwne że zostawili dokumenty i leki.. może to nie było celowe tylko coś się stało.. ale takie czasy najlepiej jest od razu uznać za złodziejów - zauważyła
Czytaj także: Dostali paragon grozy i...uciekli. Jest apel restauracji
A może po prostu coś się stało ? Skoro wybiegli i zostawili dokumenty nawet … - dodała
Z kolei internauta przedstawiający się jako Jan Twardowski, zaznaczył, że był świadkiem całej sytuacji. Stwierdził, że klienci zareagowali w ten sposób na powolną obsługę restauracji.
Znam sprawę prosili się aby ktoś do nich podszedł czekali z 30 min wkurzyli się i wyszli tez bym tak zrobił! skoro lokal na poziomie to zatrudnijcie jeszcze z 2 osoby bo obsługa tragedia Ps jest super tylko oszczędzacie na personelu dla dobra nazwy nie podobam - napisał mężczyzna.
Jednak zdaniem większości komentujących klienci chcieli wybrać się na darmowy obiad a przy okazji zachowali się bezmyślnie.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.