Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Najedli się i uciekli z restauracji bez płacenia. Ich plan miał wadę

85

Czy uciekanie z lokalu bez opłacenia rachunku to nowa moda? Restauratorzy mają nadzieję, że nie. Niestety, coraz częściej słyszy się o klientach, którzy opuszczają lokal bez uiszczenia należności za posiłek. Tym razem ofiarą takiej sytuacji padł jeden z lokali w Sosnowcu.

Najedli się i uciekli z restauracji bez płacenia. Ich plan miał wadę
Goście restauracji wyszli bez płacenia. Zostawili...dokumenty (Facebook, Pixabay)

Kolejne takie historie sprawiają, że dobrym pomysłem zaczyna być zamontowanie w restauracjach "bramek" na wzór tych przy kasach samoobsługowych w supermarketach. Masz paragon - możesz opuścić lokal. To pomogłoby uniknąć sytuacji, jaka spotkała jedną z sosnowieckich restauracji.

Całą historię na Facebooku opisał profil "Spotted Sosnowiec".

Zapewne śmiesznie było zjeść, napić się i uciec bez płacenia. Niestety ale Wasz plan miał wady. Pierwszy to monitoring. Mamy Wasze twarze oraz numery rejestracyjne auta, którym odjechaliście. Drugi to zostawiona saszetka z dokumentami, kartami, lekami. Jeżeli sami mamy użyć Waszej karty i opłacić rachunek to reszta jest nam zbędna. Zróbmy tak: Wy odwiedzicie nas ponownie ale nie jako klient tylko jako skruszony dłużnik. My zapomnimy o sprawie oddając Wam saszetke. Pani Anna i Pan Przemysław wiedzą gdzie i ile. Czekamy. Jak się nie doczekamy to zgłosimy sprawę policji. Ta mając Wasze dane i nasz monitoring szybko Was namierzy - brzmiał wpis.
Trwa ładowanie wpisu:facebook

Internauci snują domniemania

Nie wiadomo, w którym dokładnie lokalu doszło do ucieczki klientów. Jednak nie wszyscy internauci uznali, że była to zamierzona ucieczka.

To dziwne że zostawili dokumenty i leki.. może to nie było celowe tylko coś się stało.. ale takie czasy najlepiej jest od razu uznać za złodziejów - zauważyła
A może po prostu coś się stało ? Skoro wybiegli i zostawili dokumenty nawet … - dodała

Z kolei internauta przedstawiający się jako Jan Twardowski, zaznaczył, że był świadkiem całej sytuacji. Stwierdził, że klienci zareagowali w ten sposób na powolną obsługę restauracji.

Znam sprawę prosili się aby ktoś do nich podszedł czekali z 30 min wkurzyli się i wyszli tez bym tak zrobił! skoro lokal na poziomie to zatrudnijcie jeszcze z 2 osoby bo obsługa tragedia Ps jest super tylko oszczędzacie na personelu dla dobra nazwy nie podobam - napisał mężczyzna.

Jednak zdaniem większości komentujących klienci chcieli wybrać się na darmowy obiad a przy okazji zachowali się bezmyślnie.

Autor: EWS
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Miss upadła na ulicy. Druzgocąca diagnoza dla 27-latki
Był kościół, jest basen. Niezwykły widok w Londynie
"Nie odda ulubionej zabawki". Ekspert pewny ws. Putina
Wstrząsające nagranie z Seulu. Motocyklista wpadł do dziury. Nie żyje
Ten zabieg wykonaj wiosną. Aronia obsypie się owocami
"Każdy chciałby znaleźć się na pierwszej linii". Rosyjski duchowny szokuje
Rekordowy wynik 33. Finału WOŚP. Jurek Owsiak podał kwotę
Rzecznik Kremla o dialogu z USA. "Pragmatyczny i konstruktywny"
Dezercja w północnokoreańskim wojsku. Był nękany, poszło o papierosy
Ukrainiec driftował na parkingu. Policjanci nie mieli litości
Rozsyp na trawniku jeszcze w marcu. Trawa będzie soczyście zielona
Anastazja Kuś wróciła ze srebrem. "Jestem inna niż wszyscy"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić