Przy wjeździe do Zakopanego pojawił się nietypowy billboard przyciągający uwagę turystów. Widnieje na nim koń oraz napis: "Hej Turysto! Na Morskie Oko? Tylko pieszo! Konie także się ucieszą!".
Zbliża się czerwiec i upalne dni. Postanowiłem wynająć na miesiąc billboard przy wjeździe do Zakopanego. Jak witać turystów to z rozmachem - przekazał Łukasz Litewka.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Grafikę wykonała ilustratorka o pseudonimie Haudujudu. Co ciekawe, firma, u której zamówiono billboard, pozytywnie zaskoczyła posła. "Za taki projekt to dostajecie u mnie zniżkę" - poinformował Litewka.
Czytaj także: Pożary w Warszawie. 5 osób odpowie za terroryzm
Billboard przy wjeździe do Zakopanego. Reakcje internautów
W mediach społecznościowych post Łukasza Litewki został od razu entuzjastycznie przyjęty. Pod jego wpisem pojawiło się mnóstwo komentarzy wyrażających aprobatę dla przedstawionego pomysłu. "Świetny pomysł!", "Rewelacyjny pomysł, może chociaż do jednej rodziny to trafi, choć mam nadzieję, że więcej osób to przeczyta i zrealizuje" -czytamy w komentarzach.
Fajna inicjatywa! Powinno być: "Konie także się ucieszO". Byłoby na wesoło - zauważyła jedna internautka.
Pojawiły się także głosy osób, które mimo pewnych zdrowotnych przeciwwskazań, postanowiły samodzielnie pokonać trasę do Morskiego Oka. "Wchodziłam z synami, jeden z astmą, drugi z cukrzycą, i był to bardzo przyjemny spacer, wspaniałe widoki i ogromna satysfakcja po powrocie" - przekazała jedna z komentujących.
Czytaj także: Polacy o cenach w Zakopanem. Reakcja górali
Kim jest Łukasz Litewka?
Profil posła Łukasza Litewki na Facebooku obserwuje ponad 344 tys. osób. Z biegiem czasu, jego profil przekształcił się w wyjątkową społeczność charytatywną o nazwie #TeamLitewka, która angażuje się w liczne działania dobroczynne.
Efektem jego zaangażowania był sukces w wyborach parlamentarnych w 2023 roku, gdy Łukasz Litewka dostał się do Sejmu z listy Lewicy.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.