Numer, o którym mowa należy do jednej z firm, zajmujących się przeprowadzaniem ankiet dotyczących rynku teleoperatorów. Jak podaje "Biznes Interia", pracownik zadaje jedno podstawowe pytanie o treści: "Abonament, czy karta?". W przypadku nieodebrania połączenia, ten sam numer może zadzwonić nawet kilka razy w przeciągu kilku miesięcy aż do skutku.
Na początku rozmowy ankieter standardowo informuje o nagrywaniu rozmowy oraz przewidywanym czasie trwania rozmowy. Zazwyczaj przebiega ona od ośmiu do dziesięciu minut, lecz dopiero po uprzednim wyrażeniu zgody przez odbiorcę połączenia. Jeśli tak, jedno z pierwszych zadanych pytań dotyczyć będzie tego, w jaki sposób opłacamy telefon - poprzez abonament lub doładowania karty.
Padną również prośby o udzielenie odpowiedzi w formie oceny w pięciostopniowej skali, z której "1" oznacza bardzo źle, a "5" bardzo dobrze. Istotną kwestią jest, że w zależności od pytania, wartości oceny mogą ulegać zmianom. Warunki będą uprzednio przedstawiane rozmówcy przez ankietera.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Może zadzwonić do ciebie ankieter. Zapyta o zarobki i abonament
Pod koniec rozmowy padną pytania dotyczące naszych danych, lecz nie będą one dotyczyć szczegółów. Ankieter zapyta o nasz wiek, płeć, miejsce zamieszkania, ale też zarobki. Zdarza się, że telefonujący przedstawiają adresatom połączeń oferty zarobienia pieniędzy w postaci aktywnego udziału w proponowanych przez nich badaniach.
Żeby wziąć w nich udział, należy przyznać dostęp do naszego adresu e-mail. Warto jednak zaznaczyć, że to dobrowolna kwestia każdego każdego z nas, więc rozmowa do niczego nie zobowiązuje.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.