Wywodząca się z Malezji sieć sklepów z narzędziami i akcesoriami Mr. D.I.Y. szykuje się do debiutu w Polsce. Pierwsza placówka handlowa na naszym rynku ruszyć ma w 2024 r. - podaje portal wiadomoscihandlowe.pl.
Według informacji serwisu dlahandlu.pl, malezyjski właściciel marketów z asortymentem do domu ma wynająć prawie 5 tys. mkw. w parku logistycznym Hillwood Zgierz I.
Przedsiębiorstwo Mr. D.I.Y. typu "dom i ogród" stara się przyciągać klientów niskimi cenami, działając od 2005 r. Ma ponad tysiąc sklepów w rodzimej Malezji. Natomiast wszystkich placówek na świecie jest prawie 3,5 tys. Znajdują się one w takich krajach jak Tajlandia, Indonezja, Singapur czy Turcja i Hiszpania.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W sklepach sieci znajdziemy artykuły gospodarstwa domowego oraz wyposażenia wnętrz. Wśród nich można wymienić m.in. artykuły elektryczne, papiernicze, sprzęt sportowy, zabawki, a nawet biżuterię i kosmetyki.
Czytaj także: Biedronka zamraża ceny produktów. Są pewne wyjątki
Otwarcie marketu w Zgierzu ma dawać początek rozwoju ekspansji giganta w Europie.
Transakcja ta dowodzi, że nasza oferta spełnia wysokie wymagania klientów w zakresie nowoczesnych powierzchni magazynowych i biurowych. Jesteśmy dumni, że możemy wesprzeć działania firmy MR D.I.Y. Wierzę, że nasz klient powtórzy na polskim rynku sukces osiągnięty w krajach azjatyckich - powiedział Wojciech Dachniewski, Leasing Director w Hillwood Polska, cytowany przez portal Interia Biznes.
Czytaj także: Ile wydamy na święta? Zaczyna się prawdziwe szaleństwo
Kierownictwo parku logistycznego w Zgierzu jest usatysfakcjonowane inwestycją i widzi w niej duży potencjał odpowiadający na potrzeby konsumentów w naszym kraju.
Lokalizacja tego parku jest idealnie dopasowana do naszych potrzeb operacyjnych, umożliwiając nam szybki i sprawny transport naszych przystępnych cenowo towarów ("Always Low Price") na terenie całego kraju, a także zapewniając możliwość dalszej ekspansji - przekazał rzecznik prasowy MR D.I.Y.
Firma zarejestrowała już w naszym kraju spółkę oraz zatrudniła Magdalenę Nazarewicz, doświadczoną menedżerkę związaną wcześniej z Pepco, CCC i LPP.