Firma PBS Sp. z o.o. rozpoczęła ankiety wśród klientów Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS). Można się ich spodziewać aż do połowy marca 2024 roku. Właśnie w taki sposób ZUS robi rozeznanie wśród klientów pod względem zadowolenia ze świadczonych usług.
Podczas rozmów telefonicznych ankieterzy będą zadawać pytania o doświadczenia klientów w kontakcie z ZUS. Warto pamiętać o tym, że ankiety są anonimowe.
ZUS uzyska tylko zbiór odpowiedzi. - Nie trafią do nas żadne dane umożliwiające identyfikację osoby, która uczestniczyła w badaniu - zapewnia instytucja (cyt. "Super Express").
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W jakim celu prowadzone jest takie badanie? ZUS wyjaśnia, że ma to pomóc w podniesieniu jakości obsługi klientów. Celem jest doskonalenie usług ZUS.
Ankieta dot. ZUS. Czy udział jest obowiązkowy?
Na uwadze należy mieć to, iż wszelkie udzielanie odpowiedzi jest dobrowolne. Można więc odmówić udziału w ankiecie. Szczere wyrażenie swoich opinii może jednak sprawić, że działalność ZUS wkroczy na wyższy poziom.
W dobie wielu oszustw na tak zwanego wnuczka i tym podobnych, rodziny uczulają szczególnie seniorów, by nie rozmawiali przez telefon z obcymi, a najlepiej, by po prostu nie odbierali niezapisanych w telefonach numerów. Z taką sytuacją ZUS musi się liczyć - zauważa tymczasem "Super Express".
Czytaj także: Kiedy tłusty czwartek 2024? Musicie zapamiętać tę datę