Grupa Polsat wprowadza nowe logotypy swoich marek. Ponadto zmienia nazwę na Grupę Polsat Plus.
Nowe logotypy zostały zaprojektowane przede wszystkim z myślą o przejrzystości i łatwości ich odbioru przez widzów i klientów: z jednej strony tak, aby wizualnie kojarzyły się z jedną Grupą, a z drugiej - żeby zachowały swoje indywidualne wartości - wyjaśniono na stronie internetowej polsat.pl.
Nowe logotypy wykorzystują specjalnie zaprojektowaną dla Grupy, indywidualną typografię, charakterystyczny element graficzny oraz kolory.
Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca - nierozerwalnie związanego z Polsatem. Dzięki temu marki będą w sposób prosty i wyrazisty kojarzyć się z Grupą, jednocześnie zachowując swój indywidualny charakter i przekaz - czytamy na stronie Polsatu.
Polsat zmienia oblicze. Myślą strategiczną: "Dla Każdego. Wszędzie"
- Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów - mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus, cytowany przez polsat.pl.
Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: "Dla Każdego. Wszędzie" - podsumowuje.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl