Jak informuje Gazeta Wyborcza, na pokład samolotu nie wpuszczono aż 46 osób. Niedoszli pasażerowie relacjonowali, że lot miał zacząć się o godzinie 10:15, a kwadrans wcześniej obsługa zamknęła bramki.
Przeczytaj także: Indonezja. Miał COVID-19. Przebrał się za żonę, by polecieć samolotem
Jest nas dokładnie 46 osób, które nie zostały wpuszczone na pokład samolotu. Bramka została zamknięta dokładnie o godz. 10:00. Planowany lot miał się rozpocząć o godz. 10:15. (...) Pani kierownik z Ryanaira zamknęła przed nami bramkę – tłumaczy jeden z niedoszłych pasażerów (Gazeta Wyborcza).
Pasażerowie nie zostali wpuszczeni na pokład samolotu linii Ryanair
Niewpuszczenie na pokład zdenerwowało niedoszłych pasażerów tym bardziej, że ostatecznie samolot wyleciał z 35-minutowym opóźnieniem. Miało być ono spowodowane właśnie usuwaniem bagaży poszkodowanych klientów z luku bagażowego.
Przeczytaj także: Pasażerów ogarnął strach. Śmierć na pokładzie Ryanaira
Zostaliśmy bezradni w terminalu, następnie eskortowani do wyjścia z informacją o możliwości dochodzenia swoich roszczeń u linii Ryanair – relacjonował niewpuszczony pasażer (Gazeta Wyborcza).
Na temat zdarzenia zabrała głos Olga Pawlonka, przedstawicielka linii lotniczych Ryanair. Jak tłumaczyła, część pasażerów spóźniła się na odprawę oraz samolot, a tym, którzy zostali na lotnisku, zaproponowano pomoc oraz bezpłatną rezerwację najbliższego lotu. W oświadczeniu zawarto również przeprosiny.
Przeczytaj także: Wakacyjne "obrzydlistwo". Czytelnik nie wytrzymał, przysłał nam zdjęcie
Część pasażerów spóźniła się do gate'u oraz na samolot do Pafos. Poszkodowanym klientom zaoferowano odpowiednią pomoc i bezpłatnie zarezerwowano najbliższy lot. Ryanair szczerze przeprosił wszystkich poszkodowanych klientów za zakłócenia, które były całkowicie poza kontrolą linii lotniczej – oświadczyła Olga Pawlonka (Gazeta Wyborcza).
Nie wszyscy pasażerowie byli zadowoleni z rozwiązania, jakie zaproponował personel Ryanair. Wskazywali, że skomplikowało ono ich plany urlopowe ze względu na dokonane wcześniej rezerwacje hoteli czy pojazdów.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.