Jak podkreśla portal WhatsOnWeibo, prowincja Hunan słynie właśnie z pikantnej kuchni. Jednak niezadowolony klient przekonywał kelnerkę, że już wcześniej próbował lokalnych specjałów, jednak jeszcze nigdy nie trafił na tak ostro przyprawione danie.
Próbowałem wcześniej kuchni Hunan, ale to jest o wiele ostrzejsze – krzyczał na kelnerkę agresywny klient (WhatsOnWeibo).
Przeczytaj także: Olsztyn. Nie zapłacił rachunku w restauracji. Teraz ma duży problem
Szokujące sceny w restauracji. Agresywny klient zaatakował kelnerkę
Problematyczny klient nie odwiedził restauracji sam – towarzyszyło mu kilkoro znajomych. Ponieważ dopiero zaczęli jeść swoje posiłki, ich kolega zaczął domagać się od restauracji zadośćuczynienia. Zasugerował, że najlepszym rozwiązaniem będzie nieobciążenie klientów kosztami zamówienia.
Zostało za dużo jedzenia – twierdził klient (WhatsOnWeibo).
Kelnerka nie zgodziła się na rozwiązanie, którego oczekiwał klient. Zamiast tego zaproponowała mu darmowy sok. Ten wpadł w jeszcze większą furię, podniósł głos na przerażoną członkinię personelu i cisnął o podłogę szklanką. Po wszystkim wyszedł, nakazując zrobić to samo swoim znajomym – zrobili to bez uregulowania rachunku.
Myślisz, że nie stać mnie na sok?! Właśnie powiedziałem, że zostało za dużo jedzenia i zapytałem, co zamierzasz z tym zrobić – krzyczał klient, zanim rzucił szklanką (WhatsOnWeibo).
Przeczytaj także: Klientka restauracji nie wytrzymała. Niewiarygodne, co zrobiła kelnerce
Materiał ze zdarzenia lotem błyskawicy obiegł sieć, wywołując oburzenie wśród internautów. Wielu z komentatorów wyraziło opinię, że z jedzeniem było wszystko w porządku, a agresywny klient próbował oszukać kelnerkę, aby on i jego towarzysze uniknęli płacenia.
Według ustaleń portalu Sina News ostatecznie klient pożałował swojego zachowania. Dzień po szokującym incydencie zgłosił się do restauracji, gdzie przeprosił za wcześniejsze postępowanie oraz uregulował wszystkie należności.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.