W ostatnich latach Zakopane stało się jedną z kluczowych destynacji dla turystów z krajów arabskich. Popularność stolicy Tatr rośnie wśród nich z roku na rok, a lokalni przedsiębiorcy dostrzegają ten trend i dostosowują swoje oferty do potrzeb egzotycznych gości.
Restauratorzy z Zakopanego doskonale rozumieją, że sukces tkwi w szczegółach. Ich starania, by przyciągnąć gości z Bliskiego Wschodu, przynoszą wymierne korzyści. Dzięki reklamom w języku arabskim, odpowiednio dostosowanemu menu i muzyce na żywo, lokale takie jak Kasprowy Wierch na Krupówkach stają się ulubionymi miejscami turystów.
Przeczytaj też: Nagranie z Gdyni hitem w sieci. Widziały je trzy miliony osób
Sieć obiegło właśnie wymowne zdjęcie i nagranie wprost z popularnego zakopiańskiego deptaka, opublikowane w serwisie X przez "Tygodnik Podhalański". Możemy na nim zobaczyć polskich i egzotycznych turystów, kobiety w hidżabach i burkach na głowach, neon restauracji w języku arabskim i Giewont w oddali.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Na pierwszych rzut oka może się wydawać, że zdjęcie zostało przerobione i patrzymy na zgrabny fotomontaż. Krótkie nagranie rozwiewa jednak wszelkie wątpliwości. Zielony neon w języku arabskim przyciąga wzrok przechodniów, z całą pewnością skutecznie zachęcając ich do odwiedzenia restauracji.
To jednak nie jedyny sposób, w jaki hotel Kasprowy Wierch stara się zdobyć serca gości z Bliskiego Wschodu...
Kluczowym elementem oferty jest menu dostosowane do potrzeb klientów. Właściciele zadbali, aby w karcie znalazły się potrawy halal, co zdecydowanie zwiększa atrakcyjność lokalu w oczach muzułmańskich turystów. Jak możemy zobaczyć na zarejestrowanym wideo — restauracja jest pełna.
Atmosferę w lokalu uzupełnia muzyka na żywo. Choć "Tygodnik Podhalański" podaje, że muzyka jest peruwiańska, okazuje się, że podoba się ona również gościom z Bliskiego Wschodu. A górale mogą tylko zacierać ręce i o to chyba im chodzi?
Przeczytaj także: W Tatrach nagle rozległ się krzyk. Turysta nagrał moment grozy
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.