Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

lekki deszcz
Warszawa

"Wygląda jak masło, ale wcale nim nie jest". Bosacka grzmi, internauci wzburzeni

171

Sklepy zalewane są słabej jakości produktami, które kuszą niższymi cenami. Klienci często dają się nabrać na cwane triki producentów, żerujących na ich nieświadomości. Nieuczciwe zagrywki sprzedawców naświetla Katarzyna Bosacka. Tym razem dziennikarka ostrzega przed "masłem", które nie jest tym, na co wygląda. Internauci aż się zagotowali.

"Wygląda jak masło, ale wcale nim nie jest". Bosacka grzmi, internauci wzburzeni
Katarzyna Bosacka obnażyła kolejny trik producentów (AKPA, Facebook)

Katarzyna Bosacka od lat stara się uświadomić Polaków w kwestiach zdrowego żywienia i mądrego kupowania. W popularnym programie "Wiem, co jem i wiem, co kupuje" analizuje składy popularnych produktów i obnaża sztuczki producentów, które mają na celu wprowadzenie w błąd konsumentów.

"Masło", które masłem nie jest. Bosacka prześwietla kolejny trik producentów

Bosacka aktywnie prowadzi też profil na Facebooku, na którym dzieli się swoimi spostrzeżeniami z zakupów i odpowiada na pytania internautów. Tym razem dziennikarka postanowiła prześwietlić popularną "osełkę". Jak wyjaśniła w poście, dostała wiele wiadomości od swoich obserwatorów, którzy zakupili ten produkt, ale jego jakość szybko wzbudziła ich wątpliwości.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Rynek suplementów rośnie. Bosacka bez litości o Polakach
Dziś o osełce, która na pierwszy rzut oka wygląda jak masło, ale wcale nim nie jest. Wielu z was napisało do mnie, że kupiło produkt z napisem "osełka" na opakowaniu i byliście przekonani, że kupujecie prawdziwe masło. Niestety i w tym przypadku trzeba mieć oczy otwarte. Samo słowo "osełka" nie wystarczy, aby produkt był masłem - Bosacka pisze na Facebooku.

Osełką przyjęło się nazywać masło formowane w podłużny kształt. Tak formowano masło za dawnych lat, kiedy jeszcze wytwarzało się je ręcznie ze świeżej śmietany prosto od rolnika. Niektórzy producenci najwyraźniej wykorzystują fakt, że osełka kojarzy się z czymś naturalnym i dobrej jakości. Niestety, wielu konsumentów nabiera się na tę sztuczkę.

Zaprezentowana przez Bosacką "osełka śmietankowa" z prawdziwym masłem ma niewiele wspólnego. W rzeczywistości "miks tłuszczowy do smarowania", który w składzie zamiast śmietany ma m.in. tłuszcz palmowy, emulgatory, substancje konserwujące i sztuczne aromaty. Zdecydowanie nie jest to produkt, który warto wprowadzić do swojej diety.

Z kolei inny produkt ma na opakowaniu napis "OSEŁKOWY, mix tłuszczowy do smarowania, 82 proc. tłuszczu". Tutaj zgubna może być dla nas ilość tłuszczu, bo na opakowaniach prawdziwego masła pojawia się często napis "82 proc. tłuszczu". Tylko w przypadku tego produktu - 72 proc. stanowi tłuszcz roślinny, a 10 proc. - tłuszcz mleczny - tłumaczy Bosacka.

Dziennikarka podkreśliła, że prawdziwe masło to produkt zawierający wyłącznie tłuszcz mleczny. Wszelkie dodatki tłuszczy roślinnych dyskwalifikują produkt jako "masło". Właśnie dlatego bardzo ważne jest, by nie robić zakupów w pośpiechu i dokładnie czytać etykiety.

"Trują nas na każdym kroku"

W sekcji komentarzy pod postem Bosackiej internauci dosłownie się zagotowali. Wyraźnie widać, że mają już dość nieuczciwych zagrywek producentów, którzy żerują na ich nieświadomości. W komentarzach powtarzają się opinie, że produkty tak niskiej jakości nie powinny być w ogóle dopuszczone do sprzedaży.

Takie marketingowe zabiegi powinny być na żywności zabronione!
Nie, to już w głowie się nie mieści, co my jemy. Kto na to pozwala? Kto wydaje pozwolenia na produkcje takiej żywności?
To się już w głowie przestaje mieścić... Trują nas na każdym kroku - piszą oburzeni internauci.
Trwa ładowanie wpisu:facebook
Autor: SSŃ
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Jechał na Monte Cassino. Problemy Polaka. Nagle wkroczyła policja
Podali liczbę. Tylu żołnierzy z Korei Północnej zginęło w Ukrainie
Duża liczba pojazdów służb ratunkowych na drogach. RCB uspokaja
Zamiast smażyć, zrób tak schabowego. Wyjdzie miękki i soczysty
Te kwiaty można siać w kwietniu. Ogród będzie kolorowy przez całe lato
Porozumienie naruszone? Ataki na ukraińską infrastrukturę energetyczną
Biały bus zabrał dziewczynki. Zgłosiła policji. Zaskakujący finał
UNICEF alarmuje. Dzieci szczególnie narażone po trzęsieniu w Mjanmie
W takim stanie wracają bagaże do podróżnych. Stewardesa pokazała zdjęcia
Owca psem przewodnikiem. Niezwykła historia z Niemiec
Gdzie wyrzucić opakowanie po jajkach? Wielu popełnia błąd
Wyciągnięto amerykański pojazd opancerzony. Trwają poszukiwania żołnierzy
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić