TikToker znany w internecie jako Funny Mane Suede w jednym z ostatnich filmów opisał zadziwiającą sytuację, jaka mu się niedawno przytrafiła. Mężczyzna wyjaśnił, że przez aplikację mobilną zamówił sobie na obiad zestaw ze skrzydełkami z kurczaka z popularnej w Stanach Zjednoczonych sieci WingStop.
Zamówił jedzenie na wynos. Spotkał go spory zawód
Vloger, czekając na zamówienie, głodniał coraz bardziej, lecz niestety nie było mu dane zaspokoić łaknienia. Gdy mężczyzna otworzył torbę z wyczekiwanym jedzeniem, dosłownie go zamurowało.
W środku zamiast skrzydełek znalazł jedynie pozbawione mięsa kości. Nie było też frytek, które miały znaleźć się w zestawie. Była za to odręcznie zapisana notatka o co najmniej niecodziennej treści:
Przepraszam, że zjadłem twoje jedzenie. Jestem spłukany i głodny. Potraktuj to tak, jakbyś zrobił dobry uczynek. Rzucam tę beznadziejną pracę. Bądź błogosławiony – klient wyczytał na kawałku papieru, zostawionym przez dostawcę.
Wideo na TikToku obejrzano już ponad 280 tys. razy. Jego autor zapytał internautów o radę, jak powinien zachować się w takiej sytuacji. Większość osób sugerowała, by mężczyzna zgłosił sprawę administratorom aplikacji zajmującej się dowozem jedzenia i żądał zwrotu pieniędzy.
Inni wskazywali, że klient powinien ukarać kuriera za to, że zjadł nie swój posiłek, ponieważ "jego głód to nie twój problem". Funny Mane Suede postanowił jednak wybrać ścieżkę pokojową i jak poinformował w komentarzu, otrzymał już zwrot należności od firmy. A wy jak zachowalibyście się w takiej sytuacji?
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.