Jak podaje Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim doręczanie pism odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 19:00 oraz w soboty w godzinach od 9:00 do 17:00.
Czytaj także: Nowość w Biedronce. Klienci zaoszczędzą jeszcze więcej
Każdy z pracowników Urzędu będzie miał przy sobie upoważnienie. Na żądanie powinien okazać taki dokument przed podatnikiem, któremu dostarcza przesyłkę. Odbiór decyzji trzeba potwierdzić podpisem - informuje UM Ostrów.
Urzędnicy informują, że z dniem 1 stycznia 2023 roku uległy zmianie numery rachunków bankowych. Indywidualne numery rachunków każdego podatnika są podane w decyzji w sprawie ustalenia podatku od nieruchomości na rok 2023 r. Numeru rachunku podanego w decyzji nie można wykorzystywać do wpłat z innego tytułu np. z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zachęcamy do wpłat za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Podatek od nieruchomości można opłacić za pośrednictwem bankowości elektronicznej na przypisany indywidualny numer konta podatnika, wskazany w decyzji podatkowej. Konto nie dotyczy opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - podkresla UM.
Urzędnicy z Ostrowa przypominają również, że od 2020 roku uległ zmianie sposób podpisu decyzji wymiarowych podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości oraz łącznego zobowiązania pieniężnego.
W przypadku opłat dotyczących zagospodarowania odpadami - należy stosować indywidualne numery rachunków wyłącznie dedykowane tym płatnościom. O numerze rachunku zostaną państwo poinformowani w dostarczanej korespondencji - wskazują urzędnicy.
Czytaj także: Nie tak miało być. Wymowne słowa premiera o 500 plus
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.