Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Lekarka pokazała paczkę z pracy dla małego dziecka. Wysyp komentarzy

286

Dr Anna Makowska dzięki swoim publikacjom w mediach społecznościowych pomaga ludziom zmieniać nawyki żywieniowe. W ostatnim wpisie zwróciła uwagę na problem zawartości paczek z zakładów pracy dla dziecka. "Czy niemowlak naprawdę potrzebuje pudełka czekoladek (często z dodatkiem alkoholu, bo przecież 'zawsze takie kupowali') i słodzonego napoju?" - pyta retorycznie.

Lekarka pokazała paczkę z pracy dla małego dziecka. Wysyp komentarzy
Doktor Anna Makowska (Facebook)

Anna Makowska z wykształcenia jest doktorem nauk farmaceutycznych oraz pedagogiem. Ma też dyplom z dietetyki i żywienia człowieka, a także z psychodietetyki. Dr Makowska jest autorką kilku książek o produktach spożywczych. W mediach społecznościowych znana lepiej jako "Doktor Ania". Poprzez swoje publikacje pomaga ludziom zmieniać nawyki żywieniowe.

Uważnie obserwuję rynek spożywczy, farmaceutyczny i kosmetyczny, zwracając uwagę na produkty dobrej jakości oraz przestrzegając przed tylko udającymi dobre - podkreśla Doktor Ania.

W ostatnim swoim wpisie poruszyła temat paczek z zakładu pracy, które rodzice otrzymują dla swoich dzieci np. z okazji Dnia Dziecka. Dr Makowska opublikowała zdjęcie fragmentu takiej paczki dla - jak podkreśla - małego dziecka. Na zdjęciu widzimy wiele popularnych słodyczy, ciastek, a nawet baton energetyczny.

Zastanawiam się, jak systemowo rozwiązać pokutujący od dziesięcioleci schemat kupowania niemowlakom, dwu/trzylatkom i starszym dzieciom worków słodyczy - czytamy na początku wpisu Doktor Ani.

"Schemat z d***"

Specjalistka podkreśla, że najczęściej pracownicze paczki są wypełnione słodyczami, gdyż zdaniem wielu pracodawców taka paczka wygląda bardziej okazale niż karta podarunkowa do księgarni czy sklepu z zabawkami.

Jednak siata wypełniona kredkami, papierami kolorowymi, krepiną, pisakami, klockami, gazetkami do rozwiązywania, balonami, bańkami do dmuchania (zresztą sami najlepiej wiecie, co lubią wasze dzieciaki) wygląda równie dobrze, a robi mniej spustoszenia w dziecięcej głowie i organizmie - podkreśla.

"Czy naprawdę dwu/trzylatek potrzebuje batona energy? Czy niemowlak naprawdę potrzebuje pudełka czekoladek (często z dodatkiem alkoholu, bo przecież 'zawsze takie kupowali') i słodzonego napoju?" - pyta retorycznie doktorka.

Dr Makowska podkreśla, że chodzi o zdrowie naszych dzieci.

Kiedy zajmiemy się w końcu prawdziwym DOBREM dzieci, prawdziwymi POTRZEBAMI dzieci, oraz przede wszystkim ZDROWIEM - fizycznym i psychicznym dzieci, zamiast lecieć schematami z d*** lub uparcie twierdzić, że oj tam, oj tam, no przecież dzień czegoś tam jest raz w roku? Czy ta zmiana mentalności ze słodyczy na książeczki, gazetki i przybory papiernicze jest naprawdę aż takim szokiem kulturowym, czymś nie do przeskoczenia mimo nieustannych rozmów na ten temat oraz publicznie dostępnych statystyk dotyczących OTYŁOŚCI u DZIECI? - zastanawia się specjalistka.
Trwa ładowanie wpisu:facebook

Pod wpisem Doktor Ani pojawiły się setki komentarzy internautów. Większość z nich podziela zdanie lekarki, jednak podkreśla, że prawdopodobnie musi minąć wiele lat, by zmienić świadomość ludzi w tym temacie.

To się jeszcze długo nie zmieni - czytamy w komentarzach.
Ja też nie rozumiem, czy zamiast tego nie można kupić chipsów z banana, suszonych owoców, ciastek owsianych itd. Moje dzieciaki uwielbiają i ich koledzy również. Wystarczy wpajać dobre przyzwyczajenia, a nie kupować tony lizaków - podkreśla internautka.
A ja napiszę tak… rokrocznie dostałam paczki dla dzieci z pracy, a w niej zabawki. Są pracodawcy, którzy potrafią zadbać, wystarczy chcieć i iść z biegiem czasu i świadomości społecznej - napisała inna internautka.
To byłoby piękne dostać dla dziecka kartę podarunkową do jakiejś sieciówki, kupić coś mądrego, a nie to - czytamy w komentarzach.
Zobacz także: Sytuacja lekarzy w Ukrainie. "To przerosło moją wyobraźnię"
Autor: ESO
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 27.03.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Długa historia faraonów ma kolejny rozdział. W egipskim Abydos odkryto 3600-letni grobowiec
Zaginął Jędrzej Kijowski. Ostatni raz widziany był w klubie
Litwa szykuje obywateli na sytuacje kryzysowe. Aplikacja wskaże najbliższe schrony
Gwiazda poszła do fryzjera. Nie tak łatwo ją poznać
Autobus spadł z wiaduktu. Prokuratura domaga się wyższej kary dla kierowcy
Rosyjska propagandystka zginęła od miny. Przed śmiercią zadrwiła z Ukraińców
To nie poligon, a zdradzieckie bagna. Przyrodnik ostrzega: akcja będzie brutalnie trudna
Poważna awaria w szpitalu w Szczecinie. Życie dzieci zagrożone
Sensacyjne odkrycie na Słowacji. "Zachował się w doskonałym stanie"
Ma obsesję na tym punkcie? Trener FC Barcelony zamknął drzwi i zrobił awanturę
Rowerzyści poszukiwani. Firma z Zakopanego oferuje 2 tysiące "znaleźnego"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić