pogoda
Warszawa
22°
aktualizacja 

Pracuje w McDonald's. Zdradził, co wyprawiają klienci

254

Harry Oliver z Wielkiej Brytanii jest pracownikiem restauracji sieci McDonald's. Młody mężczyzna, wykorzystując aplikację TikTok, powiedział, jakie zachowania klientów wyprowadzają go z równowagi. Nagranie obejrzało prawie 640 tys. użytkowników.

Pracuje w McDonald's. Zdradził, co wyprawiają klienci
Pracuje w McDonaldzie. Te zachowania klientów go irytują (TikTok)

Każdy, kto choć raz pracował w gastronomii, wie, jak trudne jest to zajęcie. Szybkie tempo pracy, hałas, gorący tłuszcz i przede wszystkim pierwiastek ludzki w postaci klientów wymagają dużej odporności fizycznej i psychicznej.

Pracuje w McDonaldzie. Tych pytań klientów nienawidzi

Harry Oliver w McDonaldzie pracuje już dość długo, a swoim doświadczeniem chętnie dzieli się w mediach społecznościowych.

W jednym z najpopularniejszych filmików na zdradził, które sytuacje z udziałem klientów są dla niego najtrudniejsze. Warto poznać jego perspektywę, by w przyszłości uniknąć podobnych błędów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: 25 proc. ostatniej pensji. Taką emeryturę dostaną dzisiejsi 40-latkowie. "Trzeba zmienić myślenie"
NA ŻYWO

Na początku mężczyzna wspomniał o pytaniu: "czy frytki są gorące?" i od razu zaznaczył, że sam nie może być przecież tego pewien. Kolejna irytująca prośba dotyczy zamawiania cheesburgera... bez sera. Trudno się dziwić - wszak jego odpowiednikiem jest hamburger, którego w McDonald's można zamówić bez najmniejszych problemów.

Wśród zachowań, które wyprowadzają go z równowagi pracownik fast-foodu wymienił również to, kiedy klienci nie zamawiają jedzenia z dostawą do stolika, a mimo to na nią czekają.

Taka sytuacja wymusza na obsługującym wielokrotne wykrzykiwanie numeru zamówienia - wszyscy tracą czas, a nerwowa atmosfera, która wytwarza się natychmiast, nie ułatwia ani pracy, ani spokojnej konsumpcji.

Pracownicy McDonalda zabierają głos

W komentarzach głos zabrali także inni pracownicy sieciówki, którzy dorzucili do listy Harry'ego m.in.: narzekanie na aplikację ze zniżkami, pytanie o sos zanim zamawiający zajrzy do torby, a także o to, jak robione są frytki.

W innym filmiku pracownik zwrócił uwagę także m.in. na wściekanie się, gdy maszyna do robienia szejków jest popsuta, proszenie o frytki bez soli, a następnie saszetkę z tą przyprawą, prośby o dodatkową posypkę do lodów czy niewyraźne wypowiadanie zamówienia.

Trwa ładowanie wpisu:tiktok
Autor: KPL
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Senatorka obawia się Trumpa. Pocieszają ją słowa Jana Pawła II
Potężne ulewy na północy Włoch. Sieć obiegły dramatyczne nagrania
Krąży nagranie z Putinem. Czy to deepfake? Eksperci rozwiewają wątpliwości
Szymon Ziółkowski składa zażalenie. Chodzi o zatrzymanie przez policję
Były ksiądz miał znieważyć polityków. Nie usłyszał wyroku
Grypa ptaków w Polsce. Niezwłocznie wdrażany nowy plan
Rosja uderzyła w Sumy. W tym czasie wojskowych nagradzano w piwnicy
Elektryczne pułapki na dwóch kołach. Policja bierze na cel e-rowery
Listonosz znalazł zwłoki mężczyzny. "Zrobiłem to, co każdy powinien"
Chwile grozy tuż po starcie. Helikopter runął na ziemię
Awaryjne lądowanie Ryanair w Poznaniu. Co dzieje się na pokładzie w takiej chwili
Kościół powinien być bardziej otwarty. Abp. Gądecki apeluje
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić