Małgorzata Ostrowska-Królikowska to aktorka znana zarówno z seriali telewizyjnych, desek teatralnych, jak i filmów kinowych. Sławę przyniosła jej jednak rola Grażynki Lubicz w telenoweli "Klan".
Była żoną aktora Pawła Królikowskiego, który zmarł 27 lutego 2020 roku. Ma piątkę dzieci: Antoniego, Jana, Julię, Marcelinę i Ksawerego.
Po śmierci męża Małgorzata Ostrowska-Królikowska zamieściła na swoim profilu na Instagramie pożegnalny wpis. Odbił się on szerokim echem w mediach i sprawił, że coraz więcej osób zaczęło ją obserwować.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Liczba użytkowników śledzących poczynania aktorki z miesiąca na miesiąc rosła. Przyczynił się do tego również konflikt Antka Królikowskiego z Joanną Opozdą. Często była bowiem zaczepiana w komentarzach i proszona, by odniosła się do poczynań syna.
Obecnie jej profil w mediach społecznościowych obserwuje blisko 110 tys. osób.
Jest postrzegana jako głowa tej rodziny, która ją spaja i umacnia. To ktoś taki jak swego czasu królowa angielska, która też musiała być piorunochronem dla swoich niepoukładanych życiowo dorosłych dzieci. Oczywiście, w odpowiedniej skali - uważa ekspert dużego domu mediowego, cytowany przez "Super Express".
Małgorzata Ostrowska-Królikowska zarabiać krocie w sieci
Z kolei znajoma gwiazdy w rozmowie z gazetą zdradziła, że "Małgorzata zainteresowała reklamodawców, którzy coraz częściej proponują jej współpracę". - I tak dostaje propozycje dotyczące reklamowania kosmetyków, produktów spożywczych, artykułów do domu. Za jeden post może negocjować kwoty sięgające 50 tys. zł - wyznała.
Do niedawna Małgosia była pomijana przez reklamodawców, ale w ostatnich latach przybyło jej obserwatorów w mediach społecznościowych i agencje marketingowe to zauważyły. Ta zwiększona popularność to niewątpliwie efekt kłopotów rodzinnych, które przenikały do prasy - dodało źródło "SE".
Czytaj również: "To krzywdzi dziecko". Staśko o konflikcie Opozda-Królikowski
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.