Magda Gessler jest znana z takich formatów jak "Kuchenne rewolucje" oraz "MasterChef". Popularna restauratorka dość długo pracowała na miano najdroższej gwiazdy TVN.
W końcu doszło do takiej sytuacji, że reklamy przy jej programach zaczęły kosztować najwięcej. Jeszcze w 2019 roku za 30-sekundowy spot trzeba było zapłacić aż 83,4 tys. zł.
Teraz jest już znacznie taniej. Oficjalny cennik zamieszczony na stronach TVN wskazuje na to, że w październiku reklamy przy programach z udziałem Gessler kosztują 61,5 tys. złotych, a więc o 20 tys. zł mniej.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Nie wszystkie stawki poszły jednak w dół. Reklama przy "Faktach" wciąż oznacza konieczność pokaźnego wydatku - na poziomie 88,9 tys. złotych.
Magda Gessler nie odczuje zmian
Obniżenie stawek reklamowych nie jest ciosem dla Magdy Gessler. Wszystko za sprawą tego, że ma stałą pensję.
To, co robię dla telewizji, nie ma nic wspólnego z tym, ile zarabiam. To odległość kosmiczna. W TVN-ie nie ma się procentu z reklam, ani od niczego. Mam skromną stałą działkę, bardzo skromną w stosunku do tego, co się na świecie płaci za telewizję i to tak udany program - mówiła jakiś czas temu, cytowana przez "Super Express".
Warto zauważyć, że "Kuchenne rewolucje" nie są już takim hitem, jak kiedyś. Odcinki pokazywane od września gromadzą 970 tys. widzów, a zatem o 180 tys. osób mniej niż rok temu.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.