"MasterChef Junior" zadebiutował na antenie TVN-u na początku 2016 r. Swoje kulinarne zdolności prezentowała wtedy trzynastka młodych kucharzy, w tym niespełna 12-letnia Natalia Paździor. Dziewczynka okazała się bezkonkurencyjna i zwyciężyła w wielkim finale, przechodząc tym samym do historii polskiej telewizji.
Za wygraną w programie TVN-u Natalia stała się bogatsza o 15 tys. zł. Mogła też wybrać się na wycieczkę do dowolnego kraju na świecie (budżet wyjazdu wynosił 40 tys. zł).
Przez pewien czas Natalia wykorzystywała swoje pięć minut sławy. Kręciła filmiki o tematyce kulinarnej, prowadziła popularny profil na Instagramie. Później jednak "przekwalifikowała się" na influencerkę innej kategorii.
Natalię Paździor nadal można znaleźć na Instagramie, gdzie śledzi ją 88 tys. osób (jej kulinarny profil miał 3 lata temu prawie 100 tys. fanów). Nastolatka nie odcina już jednak kuponów od wygranej w "MasterChef Junior". Jest bardzo aktywna na TikToku (ma tam 350 tys. fanów), gdzie większość filmików to krótkie muzyczne przeróbki, pokazywanie ciuchów i kotów.
Zobacz także: Królikowski zdradził żonę, a teraz... Trudno aż uwierzyć
Widać jednak, że Paździor chce się rozwijać jako influencerka. Ma własną agentkę i z pewnością jeszcze o niej nie raz usłyszymy.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.