Cindy Crawford zyskała międzynarodową sławę za sprawą licznych sukcesów w świecie modelingu. Jako młoda kobieta zachwycała nietuzinkową urodą, a zdaniem niektórych przypominała legendarną modelkę Giię Carangi, co wzmocniło jej pozycję w branży.
Dziś Cindy Crawford ma 56 lat i wciąż przyciąga rzesze fanów. Jej wygląd wciąż zachwyca, co powoli zaczyna przeszkadzać supermodelce. W jednym z wywiadów zaapelowała, by przestać nazywać ją "ponadczasową" i "wiecznie młodą". Podkreśliła bowiem, że doskonale zdaje sobie sprawę z upływu lat.
Zdaniem Crawford wcale nie wygląda już na 25 lat, co więcej, gwiazda twierdzi, że przecież "wcale nie musi". Proces starzenia się to coś naturalnego z czym się pogodziła. Zaznaczyła, że czuje bardzo dużą presję, gdy mówi się o niej "wiecznie młoda" czy "bez wieku". Skrytykowała też kulturę, która ma "obsesję na punkcie młodości".
Doskonale wiem, jak i gdzie się postarzałam. Moja twarz stała się bardziej pociągła, szczupła, moje usta nie są tak pełne. Powiedzenie mi, że jestem "ponadczasowa", nie jest właściwe, zwłaszcza, że starzenie się jest wystarczająco trudne - powiedziała w rozmowie dla "Haute Living".
Cindy Crawford mówi o swoim wyglądzie. Prosi aby tak jej nie nazywać
Cindy Crawford podkreśliła też, że ma spore doświadczenie życiowe. Oprócz dojrzałego wieku ma również dorosłe dzieci. Nie ma więc powodu, by udawała 25-latkę.
Nie mam 25 lat, więc dlaczego miałbym próbować wyglądać na 25? Dlaczego ktoś miałby wziąć mnie za 25-latkę? Mam dzieci. Mam całe to doświadczenie życiowe. Nie staram się wykonywać tych samych prac, co w wieku 25 i 30 lat - wyznała modelka.
Podkreśliła, że czasami myśli o porzuceniu modelingu. Rozwinęła kilka firm, działa nie tylko na wybiegu, ale również w biznesie. Mimo to Cindy Crawford chce dawać przykład innym kobietom. Pokazywać im, że wiek nie ma znaczenia.
Rozwinęłam się, podobnie jak firmy, które rozwinęłam. Myślę, że to dlatego mam taką długowieczną karierę i dlatego moja publiczność będzie za mną podążać - ponieważ wydaje się to autentyczne i jest autentyczne.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.