Moo Abraham to 11-letnia dziewczynka. Nagrania z nią ostatnimi czasy stała się hitami Internetu. Nastolatka jest córką Adama i Emily Abrahamów - założycieli sklepu "Love Luxury", zajmującego się sprzedawaniem luksusowych ubrań i akcesoriów z drugiej ręki. Biznes ten okazał się strzałem w dziesiątkę, a para może pochwalić się statusem miliarderów.
Sam dorobek Abrahamów nie budzi jednak aż tak ogromnych emocji. Krytyka wiąże się z filmikami, które umieszczane są w mediach społecznościowych rodziny. Na TikToku profil "Love Luxury" obserwuje 1,8 mln użytkowników, a w tytułach i hasztagach bardzo często gra się takim hasłem, jak "córka miliarderów". Okazało się bowiem, że to właśnie Moo generuje naprawdę wielkie zasięgi.
Czytaj także: Marianna Schreiber skarży się na znieczulicę. ''Historia o tym, jak padł mi samochód''
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Zarzewiem dyskusji, jak również początkiem internetowego virala, był filmik, w którym osoba odpowiadająca za prowadzenie social mediów firmy pyta się Moo o to, ile kosztuje jej ubiór, który obecnie ma na sobie.
Liczby naprawdę robią wrażenie: zegarek za 10 tys. funtów, pierścionek za 3 tys. funtów, bransoletka za 18 tys. funtów czy torebka za 20 tys. funtów. Łącznie same dodatki, jak torebka czy biżuteria były warte 58 tys. funtów, czyli ok. 293 tys. złotych. A to przecież nie koniec, bo Moo często pojawia się w ubraniach takich marek, jak Louis Vuitton, Dior czy Gucci. To kolejne tysiące, o ile nie dziesiątki tysięcy.
Filmów tego typu jest o wiele więcej. Dla przykładu w jednym z nagrań Moo wraz z mamą poszła kupić w ramach upominku dla taty... prywatny odrzutowiec. Dużo jest również filmów z zakupów, chociaż znaleźć można także prezentacje produktów dostępnych w sklepie państwa Abrahamów.
Moo zawsze chciała występować przed kamerą. Zawsze wykonywała układy taneczne, gimnastyczne lub śpiewała, zawiązywała koc na szyi i podbiegała do okien, śpiewając piosenkę z "Królowej Lodu". Zawsze była bardzo ekstrawagancka i miała dużo pewności siebie - opisywała swoją córkę Emily Abraham w wywiadzie dla Business Insider.
Czytaj również: Wygrał konkurs na najpiękniejszego Włocha. Chce zostać księdzem
"Córka miliarderów" pod ostrzałem krytyki. Dlaczego?
W tym momencie możliwość komentowania najpopularniejszych filmów na TikToku "Love Luxury" jest zablokowana. Łącznie cały profil zdołał zebrać 58,1 mln polubień, a najpopularniejszy post zebrał ponad 84 mln wyświetleń. Co jednak było powodem wyłączenia tam komentarzy? Duża krytyka, jaka spłynęła na Abrahamów.
Wielu użytkowników było oburzonych filmikami z ich córką, a także innymi klipami przedstawiającymi ich niezwykle bogate życie. Zdaniem internautów w obliczu problemów z inflacją i kryzysem gospodarczym w Wielkiej Brytanii, skąd pochodzą Abrahamowie, takie filmiki są wręcz "niesmaczne". Wskazują także, że gdy rówieśnicy Moo muszą zadowolić się tanimi, plastikowymi zabawkami, ta paraduje w ciuchach za tysiące.
To właśnie tego typu komentarze sprawiły, że Abrahamowie zablokowali tę funkcję pod filmami, gdzie główną rolę odgrywa Moo. Posty publikują jednak dalej i wciąż 11-latka w nich występuje. Obecnie znaczna większość komentarzy jest pozytywna.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.