Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
11°
Filip Borowiak
Filip Borowiak | 
aktualizacja 

Jakub Żulczyk o promowaniu alkoholu przez celebrytów. "To łamanie prawa"

17

Jakub Żulczyk ma bardzo konkretne zdanie na temat polskich celebrytów, którzy podpisują kontrakty reklamowe na promowanie napojów alkoholowych. Pisarz w rozmowie z nami tłumaczy, dlaczego takie zjawisko nie powinno mieć miejsca. Zobaczcie nasz materiał wideo.

Jakub Żulczyk o promowaniu alkoholu przez celebrytów. "To łamanie prawa"
Jakub Żulczyk o reklamowaniu alkoholu przez celebrytów (FORUM, ANDRZEJ HULIMKA)

Jakub Żulczyk odwiedził studio Wirtualnej Polski, by opowiedzieć o swojej nowej książce "Dawno temu w Warszawie" oraz serialu "Informacja zwrotna", który powstał na podstawie jego powieści i który miał premierę 15 listopada na Netflixie. Cały, niemal 1,5-godzinny, wywiad z pisarzem ukaże się w weekend na kanale YouTube Wirtualnej Polski.

Podczas rozmowy nie zabrakło również wątku jego podcastu "Co ćpać po odwyku", który nagrywał wraz z Juliuszem Strachotą. Obaj opowiadali tam, jak radzić sobie z uzależnieniem, a gośćmi podcastu byli m.in. Borys Szyc, Małgorzata Halber czy Katarzyna Nosowska. Autor powiedział nam, że "Co ćpać po odwyku" było bardzo ważną częścią jego życia.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Jakub Żulczyk o promowaniu alkoholu przez celebrytów: "To nie powinno się dziać. Z wielu oczywistych względów"
Ludzie wciąż potrafią podejść do mnie ulicy z tego powodu. Muszę przyznać, że czuję się czasami dosyć skrępowany i zakłopotany, gdy ktoś do mnie pisze, że mu uratowałem życie, wtedy odpisuję: "Ty sam sobie życie uratowałeś". Ja z Julkiem mogliśmy ewentualnie kogoś do czegoś zainspirować. Bardzo dziękuję za tę przygodę Julkowi, bo to on wpadł na ten pomysł i wymyślił tę świetną nazwę. Zrobiliśmy fajną rzecz i prędzej czy później w jakiejś formie jeszcze do tego wrócimy - powiedział nam Żulczyk.

Zapytaliśmy Jakuba również, jaką ma opinię na temat celebrytów, którzy podpisują kontrakty reklamowe na promowaniu napojów alkoholowych.

Bez wątpienia reklamowanie alkoholu to sprawa etycznie wątpliwa. Przede wszystkim nielegalna. Nie chcę nikogo teraz pokazywać palcem i piętnować ludzi, ale nie powinno się to dziać z wielu oczywistych względów. Alkohol nie jest produktem obojętnym dla twojego życia i zdrowia, takim, jak np. proszek do prania czy ubrania. Alkohol demoluje społeczeństwo. Wiem, że teraz tym tematem zajmuje się tym Jan Śpiewak, który walczy z takimi celebrytami. Słusznie robi, bo reklamowanie alkoholu to jest łamanie prawa - dodał Żulczyk.

Zobaczcie też nasz ostatni wywiad ze studia Wirtualnej Polski. Gościem ostatniego odcinka była Anita Lipnicka. Piosenkarka opowiedziała m.in. o pracy nad swoją najnowszą płytą "Śnienie", zdradziła również, dlaczego nie można jej zobaczyć na najpopularniejszych festiwalach w Polsce oraz czy rozważyłaby udział jako jurorka w "The Voice of Poland". Cały wywiad do obejrzenia tutaj:

Zobacz także: Anita Lipnicka: Słyszę, że nie nadaję się na niektóre festiwale, bo jestem nazwiskiem z lat 90.
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Zdecydowali się na zablokowanie Facebooka. Podali powody
Pilny apel policji. Szukają zaginionej Anity Hurbańczuk
Sprzedali zatrutą galaretę. Oto co grozi małżonkom
Rosyjskie drony zaatakowały. Mikołajów i Krzywy Róg pod ostrzałem
Kiedy siać koper? Nie zrób tego za wcześnie
Przygotowania do pochówku papieża? "Watykan ma swoje procedury"
Kontrole abonamentu RTV. Wiadomo w jakich godzinach pukają do drzwi
Zaginięcie Beaty Klimek. Policja przed domem Jana Klimka
Pożary w Japonii. Ponad 600 hektarów w ogniu
Leśnik: To nie są "biedne sierotki". Grożą za to surowe kary
Rowerzysta wjechał na pasy. Dramatyczne sceny
Pokazała zdjęcie z lasu. To polskie trufle. "Wreszcie się pojawiły"
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić