Jeden z najpopularniejszych polskich raperów wraz z producentem muzycznym FORXST-em postanowili zawojować rynek spożywczy. Na początku lutego do sieci sklepów Lidl trafiła Matcha Latte oraz Milk Tea, na których punkcie fani rapera oszaleli. Pomysł na stworzenie wspólnej marki powstał podczas wspólnej podróży muzyków do Azji.
Po powrocie okazało się, że na europejskim rynku na próżno szukać naszych ukochanych napojów, których skład byłby naturalny, więc postanowiliśmy zrobić je sami - poinformował raper w komunikacie prasowym.
Marka Miss Ti nie ma zamiaru ograniczać się jedynie do słodkich napojów. Już kilka tygodni temu raper tajemniczo zapowiadał nowość w social mediach, a jego fani po cichu liczyli na nowy projekt muzyczny. Zawiedzeni będą musieli obejść się smakiem, choć nie do końca.
Od dziś w sklepach marki Lidl dostępny jest kolejny produkt, który swoim nazwiskiem reklamuje raper. Na półkach pojawił się krem orzechowy z matchą oraz cytryną marki Miss. Za 190 gramowe opakowanie trzeba zapłacić 16,99 zł.
Masło orzechowe Miss Ti jest produktem wegańskim i znajduje się w dziale ze zdrową żywnością. Na razie produkt dostępny jest jedynie w marketach Lidl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.