Od czwartku media z uwagą śledzą rozwój wydarzeń na Ukrainie bezprawnie zaatakowanej przez rosyjskie wojska. W związku z bezprecedensową sytuacją tuż za naszą wschodnią granicą i zapotrzebowaniu na informacje dotyczące rosyjsko-ukraińskiej wojny, zmianie uległy telewizyjne ramówki.
Na antenie kanałów informacyjnych od sześciu dni Ukraina jest tematem numer jeden. Zmianie uległa jednak nie tylko prezentowana na ekranie tematyka, ale i polityka stacji dotycząca reklam.
Jak podaje portal Wirtualne Media, Polsat News ograniczył emisję bloków reklamowych. Z kolei TVN24 i TVP Info całkowicie z nich rezygnują w trakcie wydań specjalnych poświęconych wojnie na Ukrainie. W oficjalnym komunikacie Grupa Discovery uzasadnia rezygnację z reklam potrzebami widzów, którym stara się wyjść naprzeciw.
"Od początku inwazji na Ukrainę widzimy olbrzymie zainteresowanie sprawdzonymi, rzetelnymi informacjami na ten temat. Dlatego aktualnie, w trakcie wydania specjalnego TVN24, które w całości poświęcone jest wydarzeniom w Ukrainie, nie emitujemy reklam. Zależy nam na tym, by nasi widzowie mogli na bieżąco, w sposób niezakłócony śledzić najświeższe informacje na temat sytuacji za naszą wschodnią granicą" - czytamy w oświadczeniu właściciela TVN24 na stronie Wirtualnych Mediów.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.