Sprawa oburzyła włoską organizację ochrony praw konsumentów Codacons. W wydanym oświadczeniu stwierdziła, że "sprzedaż najzwyklejszej wody po 8 euro za litr jest nie tylko niemoralne, ale i potencjalnie nielegalne". Codacons skierowało wnioski do ministerstwa o rozważenie wprowadzenia całkowitego zakazu sprzedaży wody Chiary Ferragni i wszczęcie postępowania w sprawie wprowadzenia jej na rynek.
Przeciwko zawyżonej cenie wody zaprotestował też senator prawicowego ugrupowania Giampietro Maffoni.
Jak podaje PAP, polityk złożył interpelację skierowaną do ministrów ochrony środowiska i oświaty. Przytoczył m.in. raport ONZ na temat ubóstwa i braku dostępu do wody pitnej.
Litrowa butelka wody udekorowana jest imieniem i nazwiskiem blogerki oraz logotypem jej firmy odzieżowej. Chiara Ferragni jest najbardziej znaną i wpływową blogerką na świecie. Jej profil na Instagramie obserwuje ponad 15 mln użytkowników. Polskie blogerki o takim wyniku mogą na razie jedynie pomarzyć. Dla przykładu Maffashion obserwuje 1,1 mln osób, a Jessicę Mercedes 917 tys.
_Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.