Kola lubi świeżo wyciskane - to prawdopodobnie najlepszy opis nowego mischmaschu od fritz-koli. Miks najlepszej koli i owoców zostanie zaprezentowany w samym środku lata. Mischmasch w nowym wydaniu ma jeszcze bardziej intensywny smak koli [1] i wyjątkowo wysoką, bo aż 8% zawartość owoców. W ramach metamorfozy klasyczny niebieski kolor etykiety zamienił się w fioletowy z żółtymi i pomarańczowymi akcentami. Nowy projekt przywołuje wakacyjny nastrój i z pewnością nie zostanie przeoczony na sklepowych półkach.
Niech nadchodzi lato - fritz-kola mischmasch odpowiada na rosnące zapotrzebowanie
Najlepszy miks koli zmienił się nie tylko na zewnątrz. Nowy mischmasch ma także odpowiednie walory wewnętrzne - w szklanej butelce zwrotnej czekają wyjątkowe doznania smakowe. Intensywny smak koli łączy się z owocowymi nutami soku z pomarańczy, cytryny i mandarynki.
fritz-kola mischmasch zawiera dwa razy więcej owoców cytrusowych niż napoje konkurencji, zachwycając zarówno nos, jak i język. Najbardziej soczysta fritz-kola w historii jest również wegańska i bezglutenowa.
Nowy wygląd i nowy smak fritz-kola mischmasch będą dostępne od sierpnia 2024 r. w pojemnościach 0,33 i 0,2 litra. Premierze towarzyszyć będzie promocja wydarzeń w social mediach i mediach cyfrowych.
O fritz-koli
Firma fritz-kola założona w 2002 r. przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 r., a następnie pojawiły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soków. Od samego początku fritz-kola z troski o środowisko naturalne używa zwrotnych szklanych butelek i stale rozwija zdecentralizowany i zorientowany na konsumentów system rozlewczy. Ponadto firma angażuje się w wiele projektów na rzecz zrównoważonego rozwoju, takich jak inicjatywa "Każda butelka pomaga" (Every Bottle Helps), ruch "Pij ze szkła" (Drink from Glass) oraz inne działania proekologiczne. Obecnie dyrektorami zarządzającymi firmy są Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins.
[1] Źródło: Döhler, mischmasch consumer liquid test, marzec 2024.
Źródło informacji: fritz-kola
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.