Sieć handlowa Pepco na swoim fanpage ostrzega przed fałszywymi profilami społecznościowymi, które organizują fikcyjne konkursy i wykorzystujących bezprawnie logo firmy. Sieć informuje też, że nigdy nie pobiera opłat za udział w konkursie.
Pepco przypomina także, że jedyny oficjalny profil to www.facebook.com/PEPCOpl. Tylko na nim dostępne są informacje o konkursach prowadzonych lub wspieranych przez firmę.
"Jednocześnie informujemy, że przy każdej informacji o tego typu fałszerstwach niezwłocznie podejmujemy stosowne kroki, mające na celu zlikwidowanie przez serwis FB nieprawdziwych profili" - podaje sieć handlowa.
Popularna w Polsce sieć Pepco wkrótce może zmienić właściciela. To efekt gigantycznych kłopotów spółki Steinhoff z RPA, która broni się przed upadkiem.
W Polsce działa ok. 700 tanich sklepów przemysłowo-odzieżowych Pepco, do tego ponad 100 sklepów meblarskich Abra. W tym roku na nasz rynek weszła marka dyskontów Dealz. Wszystkie należą do południowoafrykańskiego holdingu Steinfoff.
Na początku grudnia zeszłego roku wykryto nieprawidłowości księgowe w europejskim oddziale Steinhoff, co zapoczątkowało gwałtowny zjazd cen jej akcji. Według agencji Bloomberg wartość księgowa spółki spadła do dziś o 96 proc.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.