Sieć Folx wytrzymała na polskim rynku niespełna rok. Miała być innowacją skierowaną do młodszych klientów. Teraz zapowiada definitywny koniec działalności, zostawiając klientom jedynie krótki komunikat.
Folx podjął decyzję o zakończeniu swojej działalności.
W związku z tym od 12 lipca 2018 zamówienie Usługi przez nowych Klientów nie będzie już możliwe - głosi komunikat na stronie sieci.
*Operator sugeruje klientom jak najszybsze wykorzystanie środków z konta. *Później, czyli do 30 września, numer trzeba będzie przenieść do innej sieci. Jednak jak dowiaduje się Telepolis, prawda wygląda inaczej. Ostatnia szansa na przedłużenie subskrypcji przypada w sierpniu. Koniec września to termin ostatecznej dezaktywacji wszystkich nieprzeniesionych numerów.
Dezaktywacja numeru jest procesem nieodwracalnym i z tego też powodu będziemy zalecań naszym Klientom przeniesienie numeru do innego Operatora. Numery nie będą migrowane. To od Klienta zależeć będzie, jakiego Operatora wybierze - zapewnia sieć.
*Folx promował się jako wirtualna sieć komórkowa. *Jej działanie było oparte o aplikację mobilną, która pobierała opłaty. Początkowy plan, zakładający "kilkaset tysięcy klientów w kilka lat" nie powiódł się. Władze firmy zapowiadają, że komunikat o zakończeniu działalności dotrze do abonentów jeszcze 13 lipca.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.