Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
Materiał sponsorowany przez OSHEE | 

Światowa premiera OSHEE Sparkling na Times Square

W ślad za pojawieniem się nowości OSHEE Sparkling na rynku polskim, marka zorganizowała premierę tego produktu w najbardziej rozpoznawalnym miejscu reklamowym na świecie - na Times Square w Nowym Jorku. Moment premiery nie jest przypadkowy, bo w tym samym czasie ambasadorka marki Iga Świątek rozpoczyna grę w wielkoszlemowym US Open.

Światowa premiera OSHEE Sparkling na Times Square
OSHEE (materiały partnera)

OSHEE, lider produktów funkcjonalnych, ogłosił światową premierę swojego najnowszego produktu - OSHEE Sparkling. Wydarzenie to jest zainicjowane kampanią reklamową na jednej z najbardziej ikonicznych scen świata - Times Square w Nowym Jorku.

OSHEE
OSHEE (materiały partnera)

"W dobie zdobywających coraz większą popularność reklam typu Fake OOH autentyzm i innowacyjność przekazu to fundament kampanii. Takie podejście nam przyświecało podczas tworzenia koncepcji premiery OSHEE Sparkling. Times Square to serce globalnej komunikacji, miejsce, gdzie miliony ludzi codziennie doświadczają nowych trendów i innowacji. OSHEE Sparkling jest wynikiem naszej nieustającej misji, by inspirować do zdrowego stylu życia, dbać o odpowiednie nawodnienie i dostarczać produkty, które pomagają w osiąganiu codziennych celów. Ponadto sam czas i wybrana lokalizacja nie są przypadkowe. To właśnie w Nowym Jorku trwa US Open, w którym udział bierze nasza ambasadorka Iga Świątek" - mówi Tadeusz Czarniecki, CMO OSHEE.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Światowa premiera OSHEE Sparkling na Times Square

Oprócz reklamy na Times Square marka OSHEE podjęła dodatkowo kilka różnorodnych działań, by jak najlepiej zaprezentować międzynarodowy zasięg nowego produktu. W ramach kampanii zrealizowano oryginalne spoty reklamowe oraz wyjątkową sesję zdjęciową w Japonii, które mają podkreślać zaskakujący i nowoczesny charakter produktu.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: OSHEE. Are you ready for bubbles?

Ulubione smaki zamknięte w puszkach i doładowane gazem

OSHEE Sparkling to nowa, gazowana odsłona popularnych napojów OSHEE Vitamin Water. Linia produktów OSHEE dostępna jest w puszkach o pojemności 500 ml i obejmuje cztery zróżnicowane warianty. Konsumenci mogą wybierać między wersjami z obniżoną zawartością cukru oraz opcjami bez dodatku cukru i słodzików. Wśród dostępnych produktów znajdują się te z witaminami i minerałami oraz magnezem, a to wszystko w ulubionych smakach. Wprowadzając produkty na rynek, OSHEE zachowuje sprawdzoną formułę, dodając efekt świeżości i zaskoczenia dzięki bąbelkom. OSHEE Sparkling to idealny wybór dla tych, którzy pragną połączyć przyjemność picia z troską o zdrowie i nawodnienie. OSHEE rozpoczyna sprzedaż gazowanego napoju w swojej sieci dystrybucji.

OSHEE
OSHEE (materiały partnera)

Kampania promocyjna OSHEE Sparkling obejmuje szeroką kampanię digital, emisje spotów w kinach, reklamy na nośnikach OOH oraz DOOH. Za wsparcie działań PR odpowiada agencja Garden Of Words, za realizacje kreacji, spotów oraz zdjęć w Japonii odpowiadają: kreacja - agencja Lemon, Dział Marketingu OSHEE, spot - Kuba Wójcik, Mikołaj Piwowarski, zdjęcia: Karol Gustaw Małecki, za powstałe animacje 3D: Jakub Pawłowski oraz Dział Marketingu OSHEE. Wsparcie digitalowe zapewnia agencja MediaHub, a reklamy DOOH Screen Network.

OSHEE
OSHEE (materiały partnera)

OSHEE jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się m.in. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów, takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat - marka jest obecna już w 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje 1 miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.

Źródło informacji: OSHEE

Materiał sponsorowany przez OSHEE
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
KOMENTARZE WYŁĄCZONE
Sekcja komentarzy coraz częściej staje się celem farm trolli i polem do dezinformacji. Dlatego zdecydowaliśmy się wyłączyć możliwość komentowania pod tym artykułem.
Redakcja o2.pl
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 23.11.2024 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Nie żyje prokremlowski propagandysta. Sam zgłosił się do służby
Zmiany w rosyjskiej armii. Generał zgrupowania "Południe" zdymisjonowany
Masz którąś z tych aplikacji na telefonie? Pozbądź się jej jak najszybciej
Tak skakali Polacy w Lillehammer. Wyniki nasuwają wnioski
Brutalnie pobili dwie osoby w Skorzęcinie. Policja publikuje ich wizerunki
Dotarli do sąsiadów Karola Nawrockiego. Tak o nim mówią na osiedlu
Listy egzekucyjne Rosji. Ukraińscy nauczyciele i duchowni wśród celów
Opolskie: w bazach ZUS coraz mniej Ukraińców. Przybywa natomiast Kolumbijczyków
ISW: rosyjski atak Oriesznikiem miał przestraszyć Zachód i Ukrainę
Nie będzie szybkiej kolei na linii Poznań-Berlin? "Niemcy nie są zainteresowani"
14-letnia Natalia nie żyje. Żałoba po tragicznym wypadku w Parszowie
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić