Pan Marcin z Tarnowskich Gór chciał zabrać rodzinę na rajskie wakacje all inclusive do Turcji. Do 4-gwiazdkowego hotelu w mieście Kemer pojechał wspólnie z żoną i dwiema córkami, mającymi 6 i 7 lat. Problemy zaczęły się tuż po przyjechaniu na miejsce i wejściu do pokoju.
Gdy weszliśmy do środka okazało się, że dostaliśmy klucze do 3-osobowego pokoju, pomimo tego, że od początku zamawialiśmy 4-osobowy. Dostawki brakującego łóżka dokonano dopiero w czwartym dniu naszego pobytu – mówi w rozmowie z o2 pan Artur.
Dalej w Turcji było tylko gorzej. Po rozpakowaniu bagażu i obejrzeniu całego apartamentu, rodzina z Tarnowskich Gór natrafiła na kolejne niemiłe niespodzianki. W łazience znajdował się grzyb, a niektóre ściany były tylko w połowie odmalowane.
Według zapewnień remont hotelu miał być przeprowadzony dwa lata temu. Z tego co można było zobaczyć, był jednak tylko odświeżony – dodaje niezadowolony tarnogórzanin.
Turcja nie była tania. Za pobyt od 8 do 21 sierpnia pan Artur z rodziną zapłacił blisko 14 tys. złotych. Wycieczki nie będzie jednak wspominał najlepiej.
Na stronie internetowej wszystko było super. Gwarantowany miał być udany wypoczynek i ładne, zadbane pokoje. Zamiast tego dostaliśmy przepełnione kosze na śmieci, porysowane stoły i brudną wodę w głównym basenie. Dopiero po 4 dniach doniesiono nam też papier toaletowy – relacjonuje pan Artur.
Prawdziwy koszmar przeżyły dzieci. Na terenie ośrodka zapewnionych miało być wiele atrakcji dla najmłodszych. I rzeczywiście było – niestety w opłakanym, czasem wręcz makabrycznym stanie. Do najbardziej traumatycznego przeżycia swoich córek, pan Artur poza piaskownicą wypełnioną niedopałkami po papierosach zalicza przede wszystkim oferowane przez hotel mini zoo, w którym były jedynie kury i króliki.
Zwierzęta były całkowicie wychudzone i żywiły się palmowymi liśćmi, które są przecież ostre i widać było jak je ranią. Pewnego dnia córki przybiegły do mnie z płaczem, że króliczki leżą na ziemi i umierają. Po tym, jak to zgłosiliśmy, mężczyzna z obsługi hotelowej przyszedł i dobił zwiotczałe zwierzę, uderzając jego głową o chodnik – mówi o2 pan Artur.
Pan Artur złożył reklamację. W rozmowie z o2 zawiedziony turysta stwierdził, że zgłosił się już do biura podróży, z którego usług korzystał przy wyjeździe do Turcji, z oficjalnym pismem. Nie liczy jednak na pozytywny odzew.
Zgłosiłem już reklamację, ale nie sądzę, żeby ją rozpatrzyli. Znając życie coś odpowiedzą i sprawa rozejdzie się po kościach – twierdzi mieszkaniec Tarnowskich Gór.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.