Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (883 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa

Kibice wybrali najlepszą walę Fame MMA 17. To do nich trafi bonus

2

W poniedziałek organizacja Fame MMA ogłosiła wyniki głosowania na najlepszą walkę 17. edycji gali. Kibice zdecydowali, do kogo trafi okazały bonus finansowy.

Kibice wybrali najlepszą walę Fame MMA 17. To do nich trafi bonus
Alan Kwieciński nokautuje na Fame MMA 17 (Twitter)

To był prawdopodobnie najlepszy nokaut w historii freakowych organizacji. Alan Kwieciński miał tylko dwa tygodnie na przygotowania do walki z Maksymilianem Wiewiórką (po tym, gdy z karty wypadł Arkadiusz Tańcula). To w zupełności mu wystarczyło.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: #dziejesiewsporcie: Sprytnie to zrobili. Tak zdobyli bramkę z rzutu wolnego

Kwieciński od początku walki toczonej na zasadach K-1 był aktywniejszym zawodnikiem. Już w pierwszej rundzie "Wiewiór" zapoznał się z matą, choć był jeszcze w stanie kontynuować pojedynek.

Do nokautu na Wiewiórce doszło w drugiej rundzie starcia. Kwieciński cały czas był w ofensywie i celnymi ciosami punktował swojego rywala. W końcu zaatakował go wysokim kopnięciem z wyskoku i w ten sposób efektownie zakończył rywalizację.

Kibice wybrali tę walkę najlepszą na całej gali. W sumie oddano na nią ponad 5900 głosów - ponad dwa razy więcej, niż na drugą najlepszą walkę według fanów (Jóźwiak vs Boxdel). Na trzecim miejscu znalazła się walka wieczoru, czyli pojedynek Amadeusza "Ferrariego" Roślika z Kamilem "Szczurkiem" Łaszczykiem.

Dzięki głosom kibiców, "Wiewiór" i Kwieciński otrzymają premię w wysokości 60 tysięcy złotych. Triumfator zgarnie z tego 50 tys., a do Wiewiórki trafi 10.

Tak rozłożyły się głosy kibiców jeśli chodzi o wybór najlepszej walki gali Fame MMA 17:

Trwa ładowanie wpisu:twitter
Autor: PSW
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 07.04.2025 – losowania Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Spodek stanie się zabytkiem? Konserwator zapowiada postępowanie
We wtorek odbędzie się pogrzeb Weroniki Bar. To ona pomogła ukrywać rodzinę żydowską w czasach okupacji
Zostawili kartkę w pensjonacie. Po 25 latach odnaleziono autorów
Oburzające słowa księdza z Litwy. Za śmierć dziecka obarczył "grzech" rodziców
Ze zmianami klimatycznymi ludzie borykali się już w paleolicie. To przyczyna pierwszych migracji
Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w jeden weekend zatrzymał 50 osób
Messi przyciąga gwiazdy tenisa. Sabalenka jak Djoković
Crawly skarży się na Polskę. Mówi o rządzie i TikToku
Kontrola szczepień przyniosła efekt. Coraz więcej zgłoszeń o niezaszczepionych dzieciach
Ratownicy uratowali mu życie, a on prosi o nowy strój. W sieci zawrzało
Pożar w hotelu Cristiano Ronaldo
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić