Jessica Ziółek i Arkadiusz Milik to jedna z najbardziej rozpoznawalnych par w polskim środowisku sportowym. Początkująca projektantka oraz napastnik reprezentacji Polski są ze sobą już od wielu lat i z pewnością nie można powiedzieć, że dziewczyna "poleciała na sukces" partnera. Co więcej, Ziółek w ostatnim czasie stara się sama zapracować na własne nazwisko.
Zobacz także: Gwiazda tenisa szokuje swoimi zdjęciami
Partnerka Arkadiusza Milika w połowie 2018 roku założyła markę "Wild Mascot" i trzeba przyznać, ze ten biznes się rozwija. Można było mieć co do tego pewne wątpliwości, ponieważ wiele partnerek polskich piłkarzy próbuje swoich sił w modzie, jednakże często kończy się na tychże próbach. Tutaj jednak widać systematyczny wzrost popularności stylizacji proponowanych przez Jessicę Ziółek.
O skali sukcesu niech świadczy fakt, że ostatnio w ciuchach marki "Wild Mascot" można było zobaczyć jedną z najpopularniejszych polskich celebrytek - Małgorzatę Rozenek-Majdan. Najpierw gwiazda pojawiła się w zmysłowej tunice, a następnie pokazał się w firmowym dresie. Wszystko zresztą można zobaczyć w jej mediach społecznościowych.
Zobacz także: Żona Artura Boruca zszokowała fanów
Stylizacje marki stworzonej przez Jessicę Ziółek raczej nie są dla każdego. Co prawda, spodnie dresowe wybrane przez Małgorzatę Rozenek-Majdan kosztują 399 zł. Jest to cena wysoka, ale jeszcze do przyjęcia. Jednakże to jeden z tańszych produktów z całego asortymentu.
Zobacz także: Gwiazdor Bayernu Monachium ma nową ukochaną
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.