Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

pogoda
Warszawa
VDB | 

Walka Musk vs. Zuckerberg jednak się nie odbędzie? Wymowny wpis

11

Kilka dni temu wydawało się, że z pojedynkiem Mark Zuckerberg vs. Elon Musk wszystko jest już ustalone. Jednak nic bardziej mylnego. Właściciel Meta Platforms za pośrednictwem Threads zamieścił wymowny wpis, który poddaje to starcie wielkiej wątpliwości.

Walka Musk vs. Zuckerberg jednak się nie odbędzie? Wymowny wpis
Elon Musk vs. Mark Zuckerberg (Licencjodawca)

Początkowo wydawało się, że to zwykły żart ze strony Elona Muska. Właściciel m.in. Tesli i X (dawny Twitter) lubi zaczepiać inne gwiazdy w mediach społecznościowych. Tak też było i tym razem kiedy zaproponował walkę samemu Markowi Zuckerbergowi. Media na całym świecie podchwyciły ten temat i wszystko przybrało niesamowity obrót.

Musk i Zuckerberg jednak nie będą walczyć?

Z dnia na dzień obaj biznesmani otrzymywali kolejne propozycje walki. Nawet polskie Fame MMA chciało ich widzieć u siebie. Ostatecznie mieli oni dojść do porozumienia w sprawie stoczenia walki charytatywnej, która odbyłaby się w legendarnym rzymskim Koloseum. Takie informacje pojawiły się w ostatnim wpisie Elona Muska w mediach społecznościowych.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: #dziejesiewsporcie: co za gol! Po tym strzale komentator oszalał

Wygląda jednak na to, że do tego starcia nie dojdzie. Do ostatnich doniesień za pośrednictwem Threads odniósł się drugi z zainteresowanych. Wyraźnie on zasugerował, iż sprawa jest bardziej skomplikowana. Chociaż Zuckerberg wydaje się być gotowy do walki, to Musk zdaje się przed nią uciekać.

Wpis Marka Zuckerberga nt. walki z Elonem Muskiem
Wpis Marka Zuckerberga nt. walki z Elonem Muskiem (Threads)
"Myślę, że wszyscy możemy się zgodzić, że Elon nie mówi poważnie i czas iść dalej. Zaproponowałem prawdziwą datę. Dana White zaproponował, że zrobi z tego prawdziwy pojedynek charytatywny. Elon nie potwierdza daty, potem mówi, że potrzebuje operacji, a teraz zamiast tego prosi o zrobienie rundy próbnej na moim podwórku. Jeśli Elon kiedykolwiek poważnie myśli o prawdziwej dacie i oficjalnym wydarzeniu, wie, jak się ze mną skontaktować. W przeciwnym razie czas ruszyć dalej. Skupię się na rywalizacji z ludźmi, którzy poważnie traktują ten sport" - napisał Mark Zuckerberg.

Zuckerberg jest w imponującej formie

Poirytowanie Marka Zuckerberga nie może dziwić. Biznesman nie słynie z gierek medialnych, które za to są domeną Elona Muska. Amerykanin za to w ostatnim czasie bardzo mocno poświęcił się sportom walki i nawet miał okazję trenować z zawodnikami UFC (ci chwalą jego obecną formę). Dlatego, mimo zdecydowanie gorszych warunków fizycznych, Zuckerberg wydaje się być murowanym faworytem w ewentualnym starciu z właścicielem Tesli.

Zuckerberg w ostatnim czasie wbił również ogromną szpilkę Muskowi na ich kluczowym polu... czyli biznesie. Meta Platforms wykorzystało zawirowanie wokół Twittera (obecnie X) i stworzyło konkurencyjny portal Threads. Ten z miejsca stał się ogólnoświatowym hitem.

Trwa ładowanie wpisu:twitter
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Wyniki Lotto 29.03.2025 – losowania Lotto, Lotto Plus, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Norwescy kibice tak protestują przeciwko VAR. "Antydemokratyczne siły"
Niemiecki skoczek nie wystąpi w Planicy. Wszystko przez... lęk wysokości
Są wyniki testu wariografem męża Beaty Klimek. Eksperci komentują
Emocjonujący konkurs w Planicy. Polacy walczyli o podium!
Tłumy turystów w Tatrach. "2 godziny w korku, kolejne 3 w kolejce"
Pięcioro ukraińskich dzieci wróciło do domów. 10-latek długo czekał na ten moment
"Zdemilitaryzowana wspólnota hipisów". Georgia Meloni mówi o Unii Europejskiej
Wydają na obronność najmniej w NATO. USA nie odpuszczają
Protesty w Stambule nie ustają. "Turcy cierpią z rąk innych Turków"
Nagle upadł na posadzkę. Dramatyczne sceny na pływalni w Mogilnie
Ikoniczny "maluch" Simony Kossak kupiony! Przyrodnik z Torunia zbiera na renowację
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić