Kontrowersja wzięła swój początek od postu reklamowego, który Robert Lewandowski opublikował na swoim profilu na Instagramie. Polski napastnik pochwalił się unikalną monetą, wybitą przez Mennicę Gdańską, upamiętniającą ważne etapy jego kariery. Wpis zawierał słowa uznania dla projektu:
Możesz przeczytać także: Sochan zapytany o wybory w Polsce. Jasna deklaracja
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Mennica Gdańska stworzyła unikalne monety pokazujące najważniejsze etapy mojej kariery. To wyjątkowa inicjatywa, która przede wszystkim promuje piękno sportu i wartości, jakie niesie za sobą piłka nożna, inspirując ludzi do spełniania marzeń - napisał napastnik FC Barcelony.
Wojciech Kardyś, ekspert z dziedziny marketingu, PR-u i reklamy, opublikował porównanie między ostatnimi współpracami Lewandowskiego a tenisistką Igą Świątek. Jego wpis wskazywał na znaczącą różnicę klasy i renomy firm współpracujących ze sportowcami.
Iga Świątek: reklamuje Porsche, Oshee, Rolex, PZU. Robert Lewandowski: "Mennica Gdańska stworzyła unikalne monety… - napisał.
A ten wpis do uderzenia w "Lewego" wykorzystał jego były agent, Cezary Kucharski. W swojej odpowiedzi wyraźnie wytknął obecnym menedżerom Lewandowskiego brak wizji oraz brak umiejętności wykorzystania potencjału marketingowego piłkarza.
To się samo komentuje. Jak kończyliśmy współpracę RL miał umowy z Nike, Coca-Cola, Gillette, Huawei, Vistula… Zahavi i Zawiślak sprzedawali mediom bajkę, że przyniosą globalne kontrakty... - napisał.
Możesz przeczytać również: Skandaliczne zachowanie mistrza Europy. Obraził kibica
Wojna pomiędzy Cezarym Kucharskim a Robertem Lewandowskim trwa w najlepsze od długiego czasu. W maju głos w sprawie zabrał przyjaciel Lewandowskiego i jego bliski współpracownik, Tomasz Zawiślak.
Jesteśmy w dobrym miejscu, jeśli chodzi o kontrakty, wybraliśmy swoją drogę. Współpracujemy często z polskimi markami, ale dlaczego mamy się ich wstydzić? Często to są marki, które osiągają gigantyczne sukcesy i takie mamy przekonanie w kwestii współpracy z marką rowerową - mówił w Radiu Zet.
We wspomnianej rozmowie Zawiślak wbił też szpilkę w Kucharskiego. Ujawnił, że ten chciał, aby Robert Lewandowski swoim wizerunkiem reklamował kabanosy.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.