Wielkimi krokami zbliża się gala Fame MMA:Reborn. Już w sobotę fani freakowych federacji będą mogli obejrzeć popisy swoich ulubionych zawodników, którzy stoczą walki w łódzkiej Atlas Arenie.
Aby podkręcić atmosferę, federacja postanowiła zorganizować "Influenceriadę" - charytatywny internetowy teleturniej live, w którym wzięli udział zawodnicy Fame. Z pytaniami z zakresu wiedzy ogólnej oraz znajomości uniwersum polskich freak fightów mierzyli się Alan Kwieciński, Natan Marcoń, Josef Bratan, Piotr Szeliga oraz Dariusz Kaźmierczuk.
Teleturniej w przeciwieństwie konferencji i paneli Fame utrzymany był w swobodnej i przyjacielskiej atmosferze, a zawodnicy zrezygnowali z wyjaśnień swoich konfliktów na rzecz wspólnej zabawy. Materiał i tak stał się jednak hitem internetu, a to za sprawą absurdalnych odpowiedzi, których na z pozoru proste pytania udzielali zawodnicy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Brakiem wiedzy kilkukrotnie "popisał się" m.in. Joseph Bratan. Populary raper nie potrafił przeliterować słowa "mężczyzna" czy rozwinąć skrótu ONZ. Hitem internetu stała się jego odpowiedź na pytanie o to, co odkryła Maria Skłodowska-Curie.
Kurde, przepytujesz mnie z polskiego stary. Ja ci mówię, że szkoły nie skończyłem, a ty mnie przepytujesz - wypalił Bratan.
"Błysnął" też Alan Kwieciński. Zawodnik znany głownie ze swoich charakterystycznych wywiadów i "zostawiania serducha" w przegranych walkach został zapytany o to, z czego powstają rodzynki,
- K***a z drzewa Ty - "elokwentnie" odpowiedział Kwieciński, wzbudzając wybuchy śmiechu w studiu.
Alan nie potrafił również wymienić pór roku w języku angielskim i z rozbrajającą szczerością wyznał, że nie zna tego języka.
W ostatniej rundzie zawodnicy mierzyli się z trzema pytaniami zamkniętymi o rosnącym stopniu trudności, a swoje odpowiedzi zapisywali na kartkach. Wisienką na torcie tego fragmentu było pytanie o stolicę USA. Zawodnicy Fame otrzymali cztery warianty odpowiedzi - Nowy Jork, Los Angeles, Waszyngton i San Francisco.
Zadanie przerosło czterech zawodników, którzy wskazali na Nowy Jork. Tylko Natan Marcoń odpowiedział poprawnie, zaznaczając Waszyngton.
Dzięki tego typu "kwiatkom" Influenceriada cieszyła się ogromną popularnością w Internecie, a materiał opublikowany na kanale Fame MMA od środy wyświetliło prawie 500 tysięcy osób. Federacja poinformowała pod koniec programu, że w trakcie transmisji live uzbierano około 60 tysięcy złotych, które przekazano na cele charytatywne.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.