Redaktor naczelny serwisu TheGamer rozmawiał z dziesięcioma byłymi lub obecnymi pracownikami Techlandu. Anonimowo podzielili się oni informacjami na temat przebiegu prac nad "Dying Light 2", a także atmosfery w studiu. Materiały były zbierane przez prawie rok!
Tekst jest bardzo obszerny i zawiera szereg zarzutów. Chodzi o przypadki złego zarządzania, negatywną atmosferę i nieefektywną pracę. To tak pokrótce. Autor zdecydowanie mocniej wdał się w szczegóły, by naświetlić problemy wewnętrzne Techlandu.
Właśnie te perturbacje miałyby przeszkodzić w wydaniu "Dying Light 2" w 2021 roku. Do mocnego materiału odnieśli się już przedstawiciele Techlandu.
Techland wydał oświadczenie. Oto jego treść
Wszystkie kwestie dotyczące Techland, a w szczególności warunków pracy osób, które od lat budują sukces firmy, traktujemy niezwykle poważnie. Na pytania Kirk’a McKeand, redaktora naczelnego serwisu „The Gamer”, odpowiedzieliśmy szczerze i wyczerpująco, traktując każdy wątek indywidualnie. Podkreślamy, że szanujemy zarówno opinie dziennikarza jak i wypowiedzi naszych byłych pracowników, mimo tego, że absolutna większość z nich po raz pierwszy została nam przedstawiona w trakcie pracy nad artykułem, a niektóre z opisywanych incydentów miały mieć miejsce, według przedstawionych nam informacji, ponad 10 lat temu. Nieustannie pracujemy nad poprawą komunikacji wewnętrznej w firmie. Szczególnie zwracamy uwagę i wsłuchujemy się w przekazywane nam przez pracowników opinie i sugestie na temat firmy. W naszej ocenie, komentarze Pawła Marchewki, które przytoczono w tekście bezsprzecznie potwierdzają nasze zaangażowanie w sprawę i fakt, że bierzemy pełną odpowiedzialność za to jak firmę odbierają nasi byli i obecni pracownicy. Jasno deklarujemy, że nie ustaniemy w wysiłkach, aby Techland był takim pracodawcą o jakim marzą wszystkie talenty w branży; miejscem przyjaznym dla wszystkich ambitnych osób poszukujących rozwoju w gamedevie, również tych, którzy pragną ją zmieniać. Dying Light 2 jest najbardziej innowacyjnym projektem, nad jakim pracowaliśmy w ciągu 30 lat istnienia naszego studia, co przekłada się również na czas jego powstawania. Wkrótce podzielimy się większą ilością nowych informacji na temat gry - napisano w oświadczeniu, które pojawiło się w serwisie gry-online.pl.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.