Niedawno pewna 23-letnia Brytyjka postanowiła odwiedzić swoją przyjaciółkę w Abu Zabi. Dlatego kupiła bilet na samolot, spakowała walizkę i ruszyła w podróż. Wszystko przebiegło zgodnie z jej planem, dzięki czemu mogła cieszyć się wspaniałymi chwilami.
Niestety wszystko, co dobre kiedyś się kończy, dlatego w środę, 21 czerwca kobieta udała się na lotnisko, aby wrócić do Manchesteru.
Podczas przygotowań do wejścia na pokład linii Etihad Airways Hannah Smethurst otrzymała dziwną i przerażającą wiadomość na WhatsAppie, o czym poinformowała za pośrednictwem Twittera.
Czytaj więcej: Główny pilot Ryanaira zwolniony. Zmieniał grafik, aby latać tylko z młodymi kobietami
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Hej, widziałem cię w Abu Zabi - tak brzmiała pierwsza wiadomość.
23-latka była nią bardzo zaniepokojona, dlatego zapytała, skąd nadawca ma jej numer. Ten wyznał, że odnalazł ją w bazie danych linii lotniczej. - Przepraszam za kłopot. Jeśli ci przeszkadzam… po prostu mnie zablokuj - pisał w kolejnych wiadomościach.
Następnie przekazał, że obecnie trwa proces wchodzenia na pokład zarezerwowanego przez nią lotu. To wzbudziło w niej jeszcze większą panikę. - Przerażające doświadczenie podczas samotnej podróży - napisała na Twitterze.
Linia lotnicza zabiera głos w sprawie
Z informacji przekazanych przez "The Guardian" wynika, że Hannah zgłosiła zaistniałą sytuację personelowi lotniska. Jednak nie zostały podjęte żadne kroki.
Kierownik zasugerował jedynie złożenie policyjnego raportu. To niestety wiązało się z przełożeniem wylotu o dobę, dlatego kobieta odrzuciła propozycję.
Po przylocie do Manchesteru 23-latka zgłosiła sprawę tamtejszemu personelowi. Ten od razu wszczął dochodzenie.
Okazało się, że mężczyzna był pracownikiem zewnętrznego wykonawcy i został ukarany dyscyplinarnie. - Prywatność i bezpieczeństwo naszych pasażerów jest dla nas priorytetem numer jeden i szczerze przepraszamy - poinformował rzecznik linii lotniczej.
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.