Dyskusję wywołał post na portalu Mumsnet, gdzie jedna z internautek zapytała, jak goście mogą ułatwić personelowi sprzątającemu pracę.
"Pytam o to po niedawnym pobycie w niesamowitym hotelu, gdzie mój mąż patrzył na mnie, jakbym miała dwie głowy, bo opróżniłam kosz i pościeliłam łóżka. Czy jest coś, co pozwala zaoszczędzić pięć minut twojego czasu podczas sprzątania pokoju? Może są rzeczy, które robią goście, a utrudniają ci one pracę?" - czytamy.
Sprzątaczka zdradziła, co ją najbardziej denerwuje
Na pytanie kobiety odpowiedziało sporo obecnych i byłych pracowników hoteli którzy mieli wiele przemyśleń na ten temat. Co więcej, jedna ze sprzątaczek ujawniła swoją największą bolączkę.
"Jeśli używasz hotelowych przyborów toaletowych, to wyrzuć je do kosza. Pół kostki mydła przyklejone do wanny jest uciążliwe w czyszczeniu" - napisała i dodała, że warto również wypłukać kubki, bo domycie zaschniętej kawy trwa wieki.
Personel sprzątający radzi. To warto zrobić w hotelu
Wielu komentujących podkreśliło, że nienawidziło swojej pracy w hotelach. Nie tylko dlatego, że było to ciężkie fizycznie, ale również ze względu na złe zachowanie i brak szacunku gości. Z tego względu warto skorzystać z poniższych podpowiedzi.
"Jeśli konsumujesz jedzenie na wynos lub z restauracji, pozbądź się śmieci zaraz po posiłku, bo inaczej brzydko pachnie", "Opłukuj wannę po kąpieli i spłukuj toaletę", "Nie pisz na zaparowanych lusterkach", "Nie sikaj na pościel", "Otwórz okna przed wyjściem albo włącz klimatyzację, ponieważ osobom sprzątającym zwykle jest bardzo gorąco" - czytamy w kolejnych wpisach.
Inne osoby wspomniały również, że nie warto ładnie składać ręczników ani pościeli, bo przed włożeniem do worka na pranie ich stan musi być dokładnie sprawdzony. Lepiej rzucić je po prostu na stos.
Źródło: "The Sun"