Sprawdzamy pogodę dla Ciebie...
aktualizacja 

Szukali zguby z samolotu. Takiego finału się nie spodziewali

18

Para z Wielkiej Brytanii poleciała ze swoim synem na wakacje na Majorkę. Kiedy rozpakowywali bagaże w hotelu, zorientowali się, że ulubiona maskotka ich dziecka została w samolocie. Informację o zgubie udostępnili w mediach społecznościowych, ale takiego rezultatu z pewnością się nie spodziewali. To nasza DziennaDawkaDobregoNewsa.

Szukali zguby z samolotu. Takiego finału się nie spodziewali
Nie tylko odnaleźli maskotkę. Zorganizowali jej też podróż (Materiały prasowe, jet2.com)

Załoga linii Jet2.com znalazła maskotkę na pokładzie i oddała ją do biura rzeczy znalezionych. Jednak to nie wszystko, bo w mediach społecznościowych zamieszczono wpis, w którym zaapelowano o pomoc w celu odnalezienia właściciela. Podobny post opublikowała też mama małego Louisa.

Proszę o pomoc! Szukamy naszej przytulanki, która została w samolocie Jet2.com 4 czerwca, na trasie z Leeds na Majorkę. Królik jest szary i ma wyszyte imię dziecka oraz datę urodzenia (Louis, 7.07.2021). Bardzo chciałabym, aby ukochany pluszak wrócił do mojego syna - napisała Jenny Wilkinson.

Zostawili przytulankę w samolocie. Zadziałała siła internetu

Nie trzeba było długo czekać na odzew internautów. Jeden z przyjaciół rodziny zauważył wpis linii lotniczych i oznaczył pod nim tatę Louisa. W efekcie po kilku dniach Shaun Tennant oraz Ivonne Ballinas McLachlan - przedstawicielka obsługi klienta, która pracuje na Majorce dla Jet2.com - wymienili się danymi i zorganizowali podróż maskotki do domu.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Wyjątkowy gest linii lotniczych. Tak podróżowała maskotka

Zespół Jet2.com postanowił, że podróż królika o imieniu Bun Bun będzie niezapomniana i dobrze udokumentowana. Maskotkę sfotografowano z własną walizką i kartą pokładową, w drodze do samolotu z pracownikami Jet2.com oraz siedzącą w kokpicie samolotu.

Trwa ładowanie wpisu:facebook

Co więcej, Bun-Bun wrócił do Wielkiej Brytanii w dzień pierwszych urodzin Louisa, więc był to dodatkowy prezent dla chłopca.

Wiedzieliśmy, że ten pasażer naprawdę będzie tęsknił za swoim króliczkiem, więc chcieliśmy zrobić wszystko, co w naszej mocy, aby znów byli razem. Moja praca polega na uszczęśliwianiu klientów, więc cieszę się, że mogłam pomóc w odzyskaniu maskotki - powiedziała Ivonne Ballinas McLachlan, Customer Helper w Jet2.com.

Jak dodała, ma nadzieję, że króliczkowi podobał się lot do domu.

Źródło: Jet2.com

Zobacz także: Tych błędów unikaj na wakacjach. "Nie smażmy się"
Autor: HSZ
Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Które z określeń najlepiej opisują artykuł:
Wybrane dla Ciebie
Nietypowy widok w lesie. "Natura potrafi zaskakiwać"
Dwie rosyjskie rafinerie bez ropy? Skuteczny atak Ukrainy
Myje się dwa razy w tygodniu. "Mam obawy, że brzydko pachnę"
Robert Karaś będzie reprezentować azjatycki kraj. "Zrobię to z dumą"
Wjechał na oblodzone jezioro. Auto utknęło na środku
Poruszające sceny. Tak dzieci pożegnały zamordowanego księdza
Pierwsze takie nagranie przelotu Falcona 9. "Potrafi nieźle huknąć"
"Klucz do skutecznej obrony". Mówi, co powinna robić Polska
Nagi mężczyzna w masce zaczepia kobiety. "Wyglądał jak obłąkany"
Rosjanin błagał o litość. Pokazali nagranie w sieci
Wyniki Lotto 21.02.2025 – losowania Euro Jackpot, Multi Multi, Ekstra Pensja, Ekstra Premia, Mini Lotto, Kaskada
Nie żyje dwóch młodych strażaków. To kolejna tragedia w regionie
Przejdź na
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem strony Kliknij tutaj, aby wyświetlić